Mors Dag - Hvad giver I jeres mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2013

Miss-86

MariaE skriver:

Vi har selv købt årskort til Aalborg zoo der jo gælder til Jesper hus, givskud, Aqua osv. Pg hun elsker at tage dem med til Aalborg, så derfor købte vi i år også et kort til hende i morsdags gave. har ikke selv fået noget i dag, heller ikke sikkert jeg gør det.

Det lyder som en dejlig gave at give hende

Det er først Mors dag på søndag, så måske derfor du ikke fik noget i søndags

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2013

Miss-86

Frk P. skriver:

Vi gir en Poul pava dug i rød og 8 Poul pava glas - hun har haft den grønne pava dug i lang tid, så nu må der skiftes ud

Lyder som en god gave

Anmeld

7. maj 2013

Miss-86

raca skriver:

INGENTING...

jeg vil gerne bestemme selv hvilke dage jeg skal give mine mor noget, det skal forrentningsfolk ikke blande sig i.

Okay.. Jeg giver tit min mor gaver, men synes nu det er dejligt med en dag som en reminder til de folk som måske ikke er så gode til at glæde deres mødre og vise at de elsker dem..

Anmeld

7. maj 2013

raca

Miss-86 skriver:

Okay.. Jeg giver tit min mor gaver, men synes nu det er dejligt med en dag som en reminder til de folk som måske ikke er så gode til at glæde deres mødre og vise at de elsker dem..

jammen for mig er det at vise anderkendelse ikke noget mang gør gennem blomster og gaver.

men genne nærvær og samvær på en respektfuld måde.

Anmeld

7. maj 2013

Miss-86

raca skriver:

jammen for mig er det at vise anderkendelse ikke noget mang gør gennem blomster og gaver.

men genne nærvær og samvær på en respektfuld måde.

Det har du også ret i - Men på den måde kan man alligevel vise at man holder af folk!

Anmeld

7. maj 2013

frkanonym

Miss-86 skriver:

Jeg er bare nysgerrig, på hvad I giver jeres mor i Mors dags gave

Jeg giver min mor en lækker ansigtsmaske fra TheBodyShop, 2 bloklys med ugler på, en lækker shampoo og en håndcreme
Det VED jeg med garanti hun bliver rigtig glad for.

mine søskende og jeg tager ud til hende fra morgenstunden med lækker morgenmad, til middag griller vi og så har vi købt en romantisk brunch for 2 personer til hende

Anmeld

8. maj 2013

MortilElias2010

Christabelle skriver:

Nej det gør de ikke det har godt nok også været svært at holde hemmeligt. Er 13+3 så det er længe vi har skullet holde mund

Det bliver så denne weekend de får det at vide da vi ikke har mulighed for at tage hjem forbi dem d 12.

Må jeg høre må jeg høre må jeg høre?  Hvordan gik det? Hvordan var det? Hvad skete der? Hvad sagde de? Hvordan reagerede de?  

Anmeld

8. maj 2013

CaWi

Miss-86 skriver:

Jeg er bare nysgerrig, på hvad I giver jeres mor i Mors dags gave

Jeg giver min mor en lækker ansigtsmaske fra TheBodyShop, 2 bloklys med ugler på, en lækker shampoo og en håndcreme
Det VED jeg med garanti hun bliver rigtig glad for.

Jeg har lavet et gavekort til min mor, som lyder på en tur på cafe med mig.
Vi bor knap to timers kørsel fra hinanden, og hun har aldrig sådan rigtig oplevet cafelivet. Så nu er det tid til hun skal prøve det

Anmeld

8. maj 2013

Christabelle

MortilElias2010 skriver:

Må jeg høre må jeg høre må jeg høre?  Hvordan gik det? Hvordan var det? Hvad skete der? Hvad sagde de? Hvordan reagerede de?  

Min mor blev rigtig glad og rørt, så hun reagerede helt som jeg havde håbet
Min svigermor (og -far for den sags skyld) var noget mere nede på jorden. Vi er faktisk lidt i tvivl om de overhovedet sagde tillykke... Men min kærestes lillesøster har efterfølgende fortalt at de heller ikke rigtigt reagerede da hun fortalte dem, hun var gravid. Så det er nok bare sådan de er. Det trøster lidt, men synes det er temmelig ærgerligt når nu man selv er så glad.

Anmeld

8. maj 2013

MortilElias2010

Christabelle skriver:

Min mor blev rigtig glad og rørt, så hun reagerede helt som jeg havde håbet
Min svigermor (og -far for den sags skyld) var noget mere nede på jorden. Vi er faktisk lidt i tvivl om de overhovedet sagde tillykke... Men min kærestes lillesøster har efterfølgende fortalt at de heller ikke rigtigt reagerede da hun fortalte dem, hun var gravid. Så det er nok bare sådan de er. Det trøster lidt, men synes det er temmelig ærgerligt når nu man selv er så glad.

Ja det er sgu lidt svært at forstå hvordan man ikke kan springe i luften af glæde over nyheden - når man selv er helt oppe i skyerne  Jeg ville ikke, der skulle ihvertfald ikke dæmpes ned på følelserne hvis/når min dreng er der i livet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.