Mors Dag - Hvad giver I jeres mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2013

Enirt

Jeg og mine søstre giver hende en tur på cafe til brunch, nogle nye vaser (som hun lige har sagt hun mangler) og nogle blomster.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2013

LLN

engodmor skriver:

Giver min mor en stor flot buket blomster på hendes gravsted.

Det bliver desværre det samme her - altså hvis urnen er kommet.

Anmeld

3. maj 2013

Miss-86

kriknu skriver:

Jeg er gået lidt død for idéer, men jeg ved at vi om aftenen skal ud og spise - det gør vi så også hvert år så det er ikke nogen overraskelse.

Men denne gang er det lidt anderledes da det er min bror der står for det og han er først lige flyttet hjemmefra for nyligt 

Det er også hyggeligt at være ude og spise - Det gør min kæreste altid med sin mor

Anmeld

3. maj 2013

Miss-86

blankholm skriver:

Jeg er ude i at min mor skal have en halskæde med et M i for hendes første og eneste barnebarn

Okay, det synes jeg er en lidt speciel gave

Anmeld

3. maj 2013

Miss-86

skatja skriver:

Jeg har købt et par smykker til min mor. hun bor i jylland og vi på falster, så det er noget der skal kunne sendes derudover sender jeg hende en stor buket blomster

Det lyder også som en god gave

Blomster går altid rent ind hos alle, Dejligt.

Anmeld

3. maj 2013

Miss-86

Flodkilling skriver:

Min mor får en kurv med tilbud fra nicehair.dk (fundet nogle gode ting til kun 39 kr!) og så en kop med hendes barnebarn på fra pixum

Det er også vildt lækkert

Anmeld

3. maj 2013

Miss-86

jydeinden skriver:

tror min mor får nogle bloklys fra lene bjerre eller en buket blomster

Lys & Blomster, kan man os altid bruge

Anmeld

3. maj 2013

Miss-86

Christabelle skriver:

Her får min mor og svigermor det samme; et barnebarn :-)

vi har købt en hagesmæk til dem hver hvor der står hhv mormors og farmors guldklump på og så et krus med verdens bedste mormor og farmor :-)

Aww, det var den bedste gave man kunne give
Det ville jeg også ønske jeg kunne..
Skønt og tillykke med jer

Anmeld

3. maj 2013

Miss-86

Loa skriver:

Jeg lurer også lige med.

Vil egen give hende noget helt specielt (uden det kan give alt for meget anledning til jalousi fra min søster af )

Hvorfor jalousi over en gave :?

Anmeld

3. maj 2013

Miss-86

Tauf skriver:

Jeg er helt blank i år. Jeg skal nok finde på noget til min mor i sidste øjeblik:-) Men det er værre med min svigermor og de er nemlig på besøg den dag. Det er nemlig også min mands fødselsdag.
Men hvad køber man til en på 76 som har alt? En blomst er ikke helt så smart da de først skal hjem mandag til sjælland.. Men måske bliver det en orkide .. Men kom gerne med andre forslag?:-)

Hvad med en kurv med lidt lækkerier? En god kaffe og/eller the, servietter, lys, evt. noget honning, sirup og lignende?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.