Mors Dag - Hvad giver I jeres mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2013

EnSødMor

Miss-86 skriver:

Haha, hvor godt - Jeg kunne da bare have tænkt mig om

Jeg så lige billedet for mig, med en kæmpe lastbil, der læssede en palle chokolade af hos din mor.

Haha, ja det kunne se godt ud. Så slap jeg vel for mors dag de næste mange år! ;-) men sikke mange penge, puha!  & det har hun da slet ikke godt af! ;-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2013

Miss-86

Frk-S skriver:

Haha, ja det kunne se godt ud. Så slap jeg vel for mors dag de næste mange år! ;-) men sikke mange penge, puha!  & det har hun da slet ikke godt af! ;-) 

Ja, det kunne du nok

Hihi, nej, det er der ikke nogle der har gddt af, så var godt det bare var en stavefejl

Anmeld

4. maj 2013

Sabone

Miss-86 skriver:

Jeg er bare nysgerrig, på hvad I giver jeres mor i Mors dags gave

Jeg giver min mor en lækker ansigtsmaske fra TheBodyShop, 2 bloklys med ugler på, en lækker shampoo og en håndcreme
Det VED jeg med garanti hun bliver rigtig glad for.

Vi giver vores mødre en tur til scanningsklinikken i Randers, så vi kan se, hvilket køn vi venter 

Anmeld

5. maj 2013

Loa

Miss-86 skriver:

En palle chokolade ligefrem ?

Nøj bare min datter giver mig en palle chokolade på mors dag

Anmeld

5. maj 2013

Miss-86

Sabone skriver:

Vi giver vores mødre en tur til scanningsklinikken i Randers, så vi kan se, hvilket køn vi venter 

Hvor spændende

Anmeld

5. maj 2013

Miss-86

Loa skriver:

Nøj bare min datter giver mig en palle chokolade på mors dag

Haha, ja, så har man da til nogle år

Anmeld

5. maj 2013

Muffinmus

Vi har selv købt årskort til Aalborg zoo der jo gælder til Jesper hus, givskud, Aqua osv. Pg hun elsker at tage dem med til Aalborg, så derfor købte vi i år også et kort til hende i morsdags gave. har ikke selv fået noget i dag, heller ikke sikkert jeg gør det.

Anmeld

5. maj 2013

Blirnokaldrigfru

Miss-86 skriver:

Jeg giver min mor en lækker ansigtsmaske fra TheBodyShop, 2 bloklys med ugler på, en lækker shampoo og en håndcreme

Vi gir en Poul pava dug i rød og 8 Poul pava glas - hun har haft den grønne pava dug i lang tid, så nu må der skiftes ud

Anmeld

5. maj 2013

raca

INGENTING...

jeg vil gerne bestemme selv hvilke dage jeg skal give mine mor noget, det skal forrentningsfolk ikke blande sig i.

Anmeld

5. maj 2013

La´chrissen

Miss-86 skriver:

Nogle blomster til gravstedet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.