Mors Dag - Hvad giver I jeres mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2013

Lilje82

Min mor elsker Poul Pava, så hat købt 8 stk. æggebægere og så bager jeg en kage og pynter den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2013

Maja_4000

Jeg giver et gavekort til brunch eller en biftur med mig

Anmeld

11. maj 2013

Miss-86

Kia2013 skriver:

Har planer om i hvert fald at besøge min mor/forældre i morgen... tror bare jeg køber en buket blomster til hende... men har blomsterhandlerne overhovedet åbent i morgen? Vil jo helst give friske blomster...

Jaa, det er jeg nu sikker på de har.
Det er jo en stor indtjeningsdag for dem

Anmeld

11. maj 2013

MyLove E

Miss-86 skriver:

JJeJeg er bare nysgerrig, på hvad I giver jeres mor i Mors dags gave

Jeg giver min mor en lækker ansigtsmaske fra TheBodyShop, 2 bloklys med ugler på, en lækker shampoo og en håndcreme
Det VED jeg med garanti hun bliver rigtig glad for.

Jeg har fundet ud af det nu:-)

Min mor skal på sygehuset her sidst på mdr hvor jeg køre hende. Vi tager så ud og spiser bagefter. Det bliver hendes mors dags gave:-)

Min svigermor får et fad Elias har malet på sammen med nogle lys og servietter. Måske en orkide :-)

Anmeld

11. maj 2013

Muhmi

Jeg har ikke fundet engave til min mor i år, men regner med at hun får en lækker creme eller sådan noget, det plejer hun at blive super glad for

Til gengæld har jeg købt mig selv et hængende jordbærbed fra mine børn af Ja, jeg giver mig selv gaver fra dem af hehehe Kan ikke helt regne med Anders til sådan noget, men hey, så får jeg jo også det jeg vil have Og hvis han ikke har købt en lille gave til vores bryllupsdag i morgen, ja, så siger vi bare at planten også er fra ham af hehehe

Anmeld

11. maj 2013

MyLove E

Kia2013 skriver:

Har planer om i hvert fald at besøge min mor/forældre i morgen... tror bare jeg køber en buket blomster til hende... men har blomsterhandlerne overhovedet åbent i morgen? Vil jo helst give friske blomster...

Ja det kan du tro de har...

Min mor arbejder i en blomster butik. De får så travlt i morgen. Ja de havde det også i dag.

Vores dagplejes mand har også en blomster butik. Så vores dagplejemor har altid fri mandag tirsdag efter mors dag. Fordi hun er med i butikken og hjælpe HELE weekenden Så travlt har de:-)

Anmeld

11. maj 2013

Krussedulle

Endte med at give hende en god flaske vin og en buket blomster

Og så fik hun et gavekort på sin fødselsdag (i torsdags)

Anmeld

11. maj 2013

Victoria2013

Miss-86 skriver:

Jaa, det er jeg nu sikker på de har.
Det er jo en stor indtjeningsdag for dem

Jeg lavede bare lige en søgning på de lokale blomsterforretningers hjemmesider og kunne kun finde én, hvor der stod de havde åbent på søndage og helligdage. På de andre stor der heller intet om at de har åbent lige præcis i morgen på mors dag...

Så hvis nogen bor i Taastrup-området og ved om blomsterbutikkerne på Taastrup Hovedgade har åbent i morgen, må de godt sige til

Anmeld

11. maj 2013

Chevro

Miss-86 skriver:

Jeg er bare nysgerrig, på hvad I giver jeres mor i Mors dags gave

Jeg giver min mor en lækker ansigtsmaske fra TheBodyShop, 2 bloklys med ugler på, en lækker shampoo og en håndcreme
Det VED jeg med garanti hun bliver rigtig glad for.

Min søster og jeg, giver vores mor en flot bluse, et par smarte stumpbukser og vi har bestilt en stor flot buket til hende også (:

Anmeld

11. maj 2013

Chevro

Kia2013 skriver:

Jeg lavede bare lige en søgning på de lokale blomsterforretningers hjemmesider og kunne kun finde én, hvor der stod de havde åbent på søndage og helligdage. På de andre stor der heller intet om at de har åbent lige præcis i morgen på mors dag...

Så hvis nogen bor i Taastrup-området og ved om blomsterbutikkerne på Taastrup Hovedgade har åbent i morgen, må de godt sige til

Alle blomsterforretninger har åbent imorgen Bare rolig (;

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.