Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min mor elsker Poul Pava, så hat købt 8 stk. æggebægere og så bager jeg en kage og pynter den.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kia2013 skriver: Har planer om i hvert fald at besøge min mor/forældre i morgen... tror bare jeg køber en buket blomster til hende... men har blomsterhandlerne overhovedet åbent i morgen? Vil jo helst give friske blomster...
Har planer om i hvert fald at besøge min mor/forældre i morgen... tror bare jeg køber en buket blomster til hende... men har blomsterhandlerne overhovedet åbent i morgen? Vil jo helst give friske blomster...
Jaa, det er jeg nu sikker på de har. Det er jo en stor indtjeningsdag for dem
Miss-86 skriver: JJeJeg er bare nysgerrig, på hvad I giver jeres mor i Mors dags gave Jeg giver min mor en lækker ansigtsmaske fra TheBodyShop, 2 bloklys med ugler på, en lækker shampoo og en håndcreme Det VED jeg med garanti hun bliver rigtig glad for.
JJeJeg er bare nysgerrig, på hvad I giver jeres mor i Mors dags gave
Jeg giver min mor en lækker ansigtsmaske fra TheBodyShop, 2 bloklys med ugler på, en lækker shampoo og en håndcreme Det VED jeg med garanti hun bliver rigtig glad for.
Jeg har ikke fundet engave til min mor i år, men regner med at hun får en lækker creme eller sådan noget, det plejer hun at blive super glad for
Til gengæld har jeg købt mig selv et hængende jordbærbed fra mine børn af Ja, jeg giver mig selv gaver fra dem af hehehe Kan ikke helt regne med Anders til sådan noget, men hey, så får jeg jo også det jeg vil have Og hvis han ikke har købt en lille gave til vores bryllupsdag i morgen, ja, så siger vi bare at planten også er fra ham af hehehe
Miss-86 skriver: Jaa, det er jeg nu sikker på de har. Det er jo en stor indtjeningsdag for dem
Jeg lavede bare lige en søgning på de lokale blomsterforretningers hjemmesider og kunne kun finde én, hvor der stod de havde åbent på søndage og helligdage. På de andre stor der heller intet om at de har åbent lige præcis i morgen på mors dag...
Så hvis nogen bor i Taastrup-området og ved om blomsterbutikkerne på Taastrup Hovedgade har åbent i morgen, må de godt sige til
Miss-86 skriver: Jeg er bare nysgerrig, på hvad I giver jeres mor i Mors dags gave Jeg giver min mor en lækker ansigtsmaske fra TheBodyShop, 2 bloklys med ugler på, en lækker shampoo og en håndcreme Det VED jeg med garanti hun bliver rigtig glad for.
Jeg er bare nysgerrig, på hvad I giver jeres mor i Mors dags gave
Kia2013 skriver: Jeg lavede bare lige en søgning på de lokale blomsterforretningers hjemmesider og kunne kun finde én, hvor der stod de havde åbent på søndage og helligdage. På de andre stor der heller intet om at de har åbent lige præcis i morgen på mors dag... Så hvis nogen bor i Taastrup-området og ved om blomsterbutikkerne på Taastrup Hovedgade har åbent i morgen, må de godt sige til
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128