Gem tøjet til den næste!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2013

Clisolka

Frk-S skriver:

Hej alle! 

Hvor mange af jer "gemmer" jeres børns tøj til at de næste børn kan bruge det? ;-) 

Jeg har så meget tøj fra min pige, mest mærketøj, men min mor mener det er dumt at sælge det, hvis man nu får en lille ny efter et par år? 

Hvad tænker i? ;-) 

Vi gemmer - meget af Isabellas tøj kan genbruges igen hvis de næste scanninger også siger en dreng (som vi fik bud på i torsdags) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi har gemt en masse fra thea, som alberte bruger nu. Men har også købt en del nyt. 

Vi gemmer også det alberte bruger. Noget af det gir vi væk, til venner og familie, der ka bruge det. Noget af det låner vi ud. Vh stine

Anmeld

27. april 2013

MortilElias2010

Jeg har kun valgt at gemme det der har betydning for mig - tøjet fra sygehuset, er blevet indrammet og hængt op som billede. Hjemmelavet tøj såsom huer og bluser, strømper og bukser og souvenir f.eks fra Irland fra rejser Elias' far eller jeg har været på før og efter graviditeten   Resten er blevet givet væk til familie eller Genbrug, det er det eneste krav jeg stiller når jeg giver det væk - at er der noget de ikke selv vil bruge eller gemme, så SKAL. Det gives væk og ikke smides ud! 

Anmeld

28. april 2013

Fenja09

Hej alle! 

Hvor mange af jer "gemmer" jeres børns tøj til at de næste børn kan bruge det? ;-) 

Jeg har så meget tøj fra min pige, mest mærketøj, men min mor mener det er dumt at sælge det, hvis man nu får en lille ny efter et par år? 

Hvad tænker i? ;-) 

Jeg har gemt basis - tøjet og dele jeg kan lide, uanset mærket. Alt hvad vores datter har fået fra sin mormor og en del fra farmor er gemt ( min mor er død, så derfor gemmer jeg det hele fra hende). Synes det er rart at gemme lidt til en evt. nr 2, men vil ikke gemme alt - der er simpelthen for meget og tænk hvis det blev en dreng, så kan jeg ikke bruge andet end basis-tøjet alligevel.

Hvis jeg var dig ville jeg gemme det der betyder noget, det du kan lide, og evt så du har en basis garderobe til opstart af en lille ny. Resten ville jeg sælge, hvis muligt eller give bort. Vi har givet en del væk til vores søskende som venter sig.

/Fenja

Anmeld

28. april 2013

Fine_007

Frk-S skriver:

JJeJegggegemHej alle! 

Hvad tænker i? ;-) 

Jeg gemmer alt - hjemmestrik fra bedsteforældre bliver her hos os, resten giver jeg væk når lejligheden byder sig
Vi har fået meget brugt, og af nyindkøbt har min lille søn stort set skidt på alt, hehe - så der bliver ikke solgt noget videre

Anmeld

28. april 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg "låner" tøjet ud til min svigerinde der også skal have en dreng. Aftalen er, at hvis det går i stykker eller bliver for plettet, så smider hun det bare ud, og når vi så får den næste, så "låner" vi det hele tilbage igen plus det hun selv har købt til. så vi har deletøj. men, hvis hun skulle have en pige, havde hun fået det neutrale og så var drengetøjet blevet solgt eller givet til genbrug. Men det er pga pladsmangel

Anmeld

28. april 2013

NinaNymannMadsen

vi gemte tøjet til den næste og havde endda fået lidt tøj fra da jeg var barn af også af mine forældre. tøjet var rigtig fint i stand og lugtede ikke eller noget som helst.

nu har jeg så skaffet mig af med meget af pigernes tøj selvom vi har snakket om at få en mere. men syntes heller ikke jeg vil blive ved med at gemme når jeg ved der skal gå hvertfald 2½ år endnu inden nr 3 skal komme.

der er kun 2 år og 4 måneder mellem mine 2 piger.

og grunden til der skal gå lidt længere inden vi skal ha en mere er at jeg gerne vil være helt færdig med uddannelse og læreperiode.

Anmeld

28. april 2013

EnSødMor

Frejsmor skriver:

Jeg har gemt alt tøj fra min søn af og det er jeg glad for, efter som jeg venter nr. 2, hvis det bliver en dreng ville det jo være SÅ ærgerligt hvis det hele var væk..

Bliver det dog en pige, kunne jeg godt finde på at sælge/give det væk, jeg har ikke plads til at have så meget tøj liggende X 2..

Sikke en utaknemmelig veninde/bekendt du har dig der, kan sørme godt forstå du er holdt op med at give hende det aflagte..

Jeg har fået rigtig meget brugt tøj og ALT muligt andet til min søn fra min moster af, hun har min fætter på 4år.. Og jeg har til tider været SÅ taknemmelig, at jeg slet ikke vidste hvad jeg skulle gøre af mig selv hehe..

Jeg tænker også at gemme det hvis du den næste bliver en pige også, men hvis ikk så sælger jeg det også. Ja skide utaknemlige, også derfor jeg stoppede med det! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.