Gem tøjet til den næste!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2013

Muffinmus

Det der kunne sælges blev solgt. Resten gemt. Men meget af det jeg har gemt bruger jeg faktisk ikke til den mindste fordi de bare ikke er ens piger. Den ene er lys med blå øjne og den anden brun med mørke øjne og det er slet ikke det samme tøj der klæder den mindste som klædte den store pige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2013

StudPsyk

Frk-S skriver:

Hej alle! 

Hvor mange af jer "gemmer" jeres børns tøj til at de næste børn kan bruge det? ;-) 

Jeg har så meget tøj fra min pige, mest mærketøj, men min mor mener det er dumt at sælge det, hvis man nu får en lille ny efter et par år? 

Hvad tænker i? ;-) 

Vi gemmer det, som vi har brugt særlig meget og været glade for, og det der har affektionsværdi, samt hvis det fx er hjemmesyet, hjemmestrikket mv. Men ellers enten sælges det eller gives det væk. Jeg elsker at købe børnetøj og ville synes det var vildt kedeligt ikke at skulle købe nyt til en dreng eller pige mere, fordi de bare skulle arve. Det er en stor del af mit redebyggeri  

Anmeld

27. april 2013

Happiness

Vi sælger det meste. Selv om jeg skulle få en af samme køn, ville jeg ikke bruge det samme  Ikke fordi jeg ikke går ind for genbrug (køber ogs selv brugt tøj), men synes altså bare at det er super hyggeligt at shoppe børnetøj  

Og et bonus er at jeg lige har solgt Lukas' tøj i str. 80-86, og fik da lige 1700kr ind på kontoen Så Lukas fik nye møbler til værelset

Anmeld

27. april 2013

Kay

jeg gemmer alt det jeg mener vi kan bruge til den næste... ser ingen grund til at sælge det nu for at købe nyt om et år eller 3

Anmeld

27. april 2013

LR85

gemte alt tøj

Anmeld

27. april 2013

gonefishing

Frk-S skriver:

Hej alle! 

Hvor mange af jer "gemmer" jeres børns tøj til at de næste børn kan bruge det? ;-) 

Jeg har så meget tøj fra min pige, mest mærketøj, men min mor mener det er dumt at sælge det, hvis man nu får en lille ny efter et par år? 

Hvad tænker i? ;-) 

Jeg solgte også tøjet i starten (str 56,62,68,74) Vi venter en pige igen, og jeg fortryder jeg har solgt det (sælger meget billigt -så jeg vil ikke få det igen til den pris). Vi har nu kun tøj i str 80 og op.
Gem det, det er vel ikke 10 år i skal gemme det alligevel.

Anmeld

27. april 2013

Moar2011

jeg har os gemt næsten alt storms tøj , selvom at der er MEGET heh

Anmeld

27. april 2013

Mom2

Frk-S skriver:

Okay. ;-) Ja jeg var så dum, er så gavmild en person overfor alle, og begyndte så at give det væk til en "bekendt" som kunne bruge det, så har kun tøj fra str. 68-74, som hun bruger nu jeg hat lagt til side. Hende jeg gav det til, er blevet sur på mig fordi hun ikke får en sæk tøj hver måned mere, men kunne bare føle at jeg blev brugt! 

Det siger mere om hende end det gør om dig!!

Anmeld

27. april 2013

MyLove E

Vi gemmer det også..

Anmeld

27. april 2013

Kløver

Vi gemmer da vi vil have en tredje inden længe, og har gemt alt fra både vores søn og datter, og det der kunne genbruges fra min døn, er blevet genbrugt til bores datter vil ikke sælge eller skille mig sf med det før vi er færdige med at få flere, da det i mine øjne er for dyrt at købe helt ny garderobe hver gang til de små

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.