Gem tøjet til den næste!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2013

Christina :-)

Frk-S skriver:

Hej alle! 

Hvor mange af jer "gemmer" jeres børns tøj til at de næste børn kan bruge det? ;-) 

Jeg har så meget tøj fra min pige, mest mærketøj, men min mor mener det er dumt at sælge det, hvis man nu får en lille ny efter et par år? 

Hvad tænker i? ;-) 

Alt er gemt og viste sig og være godt da vi skal ha en lillebror nu;-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2013

lycly

Jeg gemte alt min datters tøj, men så skal vi jo have en dreng nu og skal ikke have flere børn før om minimum 5 år, så jeg valgte at sælge det

Anmeld

27. april 2013

Masig

Frk-S skriver:

Ja, bare et tak ville gøre mig glad! 

Hun har sagt til ALLE at hun køber ikke tøj til sin pige, for hun får det jo af mig!! 

Sikke da en forkælet møgunge.. Ja undskyld mig, men når du har været flink at give hende noget, kunne hun da godt sætte lidt pris på det...

Anmeld

27. april 2013

Frejsmor

Jeg har gemt alt tøj fra min søn af og det er jeg glad for, efter som jeg venter nr. 2, hvis det bliver en dreng ville det jo være SÅ ærgerligt hvis det hele var væk..

Bliver det dog en pige, kunne jeg godt finde på at sælge/give det væk, jeg har ikke plads til at have så meget tøj liggende X 2..

Sikke en utaknemmelig veninde/bekendt du har dig der, kan sørme godt forstå du er holdt op med at give hende det aflagte..

Jeg har fået rigtig meget brugt tøj og ALT muligt andet til min søn fra min moster af, hun har min fætter på 4år.. Og jeg har til tider været SÅ taknemmelig, at jeg slet ikke vidste hvad jeg skulle gøre af mig selv hehe..

Anmeld

27. april 2013

jeanne-skat

Jeg har gemt hans første par sæt tøj. Resten er givet væk og solgt da min søn s far desværre ikke ville have flere børn

Anmeld

27. april 2013

Aabye

Vi har gemt det der stadig var pænt i farverne, og uden huller og synligt slid.. 

Kan ikke se nogen grund til at lillebror ikke kunne arve storebrors tøj når nu han havde så meget (især i de små størrelser).. Børnetøj koster jo alligevel mange penge.. 

Anmeld

27. april 2013

Krussedulle

Frk-S skriver:

Hej alle! 

Hvor mange af jer "gemmer" jeres børns tøj til at de næste børn kan bruge det? ;-) 

Jeg har så meget tøj fra min pige, mest mærketøj, men min mor mener det er dumt at sælge det, hvis man nu får en lille ny efter et par år? 

Hvad tænker i? ;-) 

Jeg gemte ikke noget fra min den første gav det meste til mødrehjælpen.

Men har gemt det meste fra nr to, til nr tre, fordi der kun er 13 mdr mellem dem

Efter nr tre har brugt det (de har ikke brugt det ret meget, da de hurtigt er vokset!) har jeg sat det meste til salg

Så altså, man kan da sagtens gemme det.. Jeg kan bare ikke lade være med også at købe nyt

Anmeld

27. april 2013

Juliekp

Vi sælger vores datters tøj som hun ikke længere kan passe. Vi har ingen planer om pb det næste lange stykke tid og til den tid er der sikkert meget andet tøj jeg hellere vil have end det min datter havde

Anmeld

27. april 2013

Hailiesmom11

Jeg har gemt alt fra vores datter men er begyndt at sælge ud af det fordi vi skal have en dreng næste gang og hvis vi skal have flere hvilket vi ikke tror så køber vi noget nyt til den tid..

Anmeld

27. april 2013

L&V

Frk-S skriver:

Hej alle! 

Hvad tænker i? ;-) 

Vi gemte det og sælger det nu hvor vi ska ha en dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.