Gem tøjet til den næste!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2013

Chris86

Har gemt det der er velholdt! Har fået meget tøj, som jeg synes er direkte grimt og det er røget på genbrug!
Plus jeg også synes at lillesøster skal have "sit eget" og ikke kun det aflagte men selvfølgelig dur noget endnu og det arver hun

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2013

morpåthurø

Frk-S skriver:

Hej alle! 

Hvor mange af jer "gemmer" jeres børns tøj til at de næste børn kan bruge det? ;-) 

Jeg har så meget tøj fra min pige, mest mærketøj, men min mor mener det er dumt at sælge det, hvis man nu får en lille ny efter et par år? 

Hvad tænker i? ;-) 

jeg har 3 drenge med ca. 2 år i mellem. Efter den første gemte jeg ALT. Også fordi  meget af det første tøj var neutralt. Jeg var helt sikker på at de skulle bruge det samme tøj. men både nr 2 og nr 3 har fået mest nyt tøj. Jeg er meget overrasket over hvor MEGET min stil i tøj til børnene har ændret sig, selvom de er født forholdsvis tæt.

Derfor hár jeg lært at jeg nok skal tænke en ekstra gang over hvor meget jeg gemmer. Jeg gemmer absolut kun det tøj jeg er sikker på at den næste skal bruges.

Men jeg ville nok alligevel ligesom de mor siger vælge at gemme det hele efter 1. barn. Hvis du vel og mærke har plads til at opbevare det

Anmeld

27. april 2013

baby012

Har både mere drenge og pigetøj end jeg kan have i skabene frem til str. to år  

så der skal klart sølges ud når jeg fr overskud til at sælge det.. 

Anmeld

27. april 2013

PernilleogLouis

Frk-S skriver:

Hej alle! 

Hvor mange af jer "gemmer" jeres børns tøj til at de næste børn kan bruge det? ;-) 

Jeg har så meget tøj fra min pige, mest mærketøj, men min mor mener det er dumt at sælge det, hvis man nu får en lille ny efter et par år? 

Hvad tænker i? ;-) 

Jeg har ikke gemt - ved at hvis jeg fik en til ville jeg alligevel ikke bruge det samme

Anmeld

27. april 2013

Masig

Frk-S skriver:

Okay. ;-) Ja jeg var så dum, er så gavmild en person overfor alle, og begyndte så at give det væk til en "bekendt" som kunne bruge det, så har kun tøj fra str. 68-74, som hun bruger nu jeg hat lagt til side. Hende jeg gav det til, er blevet sur på mig fordi hun ikke får en sæk tøj hver måned mere, men kunne bare føle at jeg blev brugt! 

Hold da op, hvor utaknemmeligt af hende!

Anmeld

27. april 2013

Tulle28

Vi har gemt en del fra nr. 1, men jeg har givet rigtig meget væk eller solgt det, fordi nr. 2 ikke kunne passe det. Den første var et lille nips, nr. 2 er et ordentligt brød (begge piger) Jeg gemmer enkelte ting som "minde", men resten ryger ud nu. Skulle det mod forventning ske at vi skulle have en mere, så må vi starte forfra

Anmeld

27. april 2013

Nadia&Daniel

Louise :-) skriver:

Vi gemmer, men bliver den næste en dreng sælger vi det

Samme her

Anmeld

27. april 2013

EnSødMor

Louise :-) skriver:

Vi gemmer, men bliver den næste en dreng sælger vi det

Har det på samme måde ;-)

Anmeld

27. april 2013

EnSødMor

Masig skriver:

Hold da op, hvor utaknemmeligt af hende!

Ja, bare et tak ville gøre mig glad! 

Hun har sagt til ALLE at hun køber ikke tøj til sin pige, for hun får det jo af mig!! 

Anmeld

27. april 2013

B&J

vi gemmer helt sikkert tænk nu hvis vi fik en dreng mere så alt det lækre tøj bare er væk og vi skal ud og købe det hele forfra nej så heller lidt brugt og lidt nyt

det er også lidt sjovt at se sit nye barn i noget af det storbror eller storsøster har brugt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.