Gem tøjet til den næste!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.570 visninger
47 svar
7 synes godt om
27. april 2013

EnSødMor

Hej alle! 

Hvor mange af jer "gemmer" jeres børns tøj til at de næste børn kan bruge det? ;-) 

Jeg har så meget tøj fra min pige, mest mærketøj, men min mor mener det er dumt at sælge det, hvis man nu får en lille ny efter et par år? 

Hvad tænker i? ;-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2013

Maja_4000

Vi gemmer .. Men mest fordi jeg ikke kan få taget mig sammen til at tage billeder osv :p

Anmeld

27. april 2013

Masig

Frk-S skriver:

Hej alle! 

Hvor mange af jer "gemmer" jeres børns tøj til at de næste børn kan bruge det? ;-) 

Jeg har så meget tøj fra min pige, mest mærketøj, men min mor mener det er dumt at sælge det, hvis man nu får en lille ny efter et par år? 

Hvad tænker i? ;-) 

Vi gemmer alt vores men køber selvfølgelig nok også lidt nyt til den tid, og selvfølgelig hvis det bliver det modsatte køn. Når han bliver større og slider mere på tøjet, tror jeg ikke vi vil gemme så meget, men det han bruger nu mens han er helt lille bliver gemt...

Anmeld

27. april 2013

EnSødMor

Maja_4000 skriver:

Vi gemmer .. Men mest fordi jeg ikke kan få taget mig sammen til at tage billeder osv :p

Haha, kender det godt... ;-) 

tænker egentlig om ikke jeg skulle sælge alt det der er noget værd, også gemme det mere neutrale? ;-) 

Anmeld

27. april 2013

Maja88

Vi gemmer

Anmeld

27. april 2013

EnSødMor

Masig skriver:

Vi gemmer alt vores men køber selvfølgelig nok også lidt nyt til den tid, og selvfølgelig hvis det bliver det modsatte køn. Når han bliver større og slider mere på tøjet, tror jeg ikke vi vil gemme så meget, men det han bruger nu mens han er helt lille bliver gemt...

Okay. ;-) Ja jeg var så dum, er så gavmild en person overfor alle, og begyndte så at give det væk til en "bekendt" som kunne bruge det, så har kun tøj fra str. 68-74, som hun bruger nu jeg hat lagt til side. Hende jeg gav det til, er blevet sur på mig fordi hun ikke får en sæk tøj hver måned mere, men kunne bare føle at jeg blev brugt! 

Anmeld

27. april 2013

EnSødMor

Maja88 skriver:

Vi gemmer

Anmeld

27. april 2013

stm2812

Frk-S skriver:

Hej alle! 

Hvad tænker i? ;-) 

Vi gemmer tøjet. Vi regner med at vi skal have 2-3 børn mere, og kan ikke nænne hverken at sælge det eller give det væk. Men det er jo hvordan man har det med det(: 

Anmeld

27. april 2013

EnSødMor

stm2812 skriver:

Vi gemmer tøjet. Vi regner med at vi skal have 2-3 børn mere, og kan ikke nænne hverken at sælge det eller give det væk. Men det er jo hvordan man har det med det(: 

Okay... ;-) 

Anmeld

27. april 2013

Louise H.

Vi gemmer, men bliver den næste en dreng sælger vi det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.