LilleChelle skriver:
Jeg tror ikke der er nogle der synes det er sjovt at optage SU lån, men det kan nu en gang være en nødvendighed.
Jeg har selv taget su lån på et tidspunkt - men det er blevet overtaget af arbejde.
Selvfølgelig er der nogle der har det svært ved at starte nye steder. Men det er noget man må arbejde med - man kan ikke bare sidde derhjemme og regne med at få af staten.
Og hvis man ikke kan få det til at hænge sammen under uddannelse, og man derfor tyr til kontanthjælp, så har man simpelthen sat sig for dyrt og prioriteret forkert.
self det med su lån. men vi sidder heller ikke for hårdt. men jeg ønsker ikke at side som vi har gjord, der havde jeg KUN 2 par bukser og 3 trøjer og kunne ikke købe mere for vi havde ingen penge på det tidspunkt
og det var bestemt ikke sjovt og ved tydligt hvordan det er. og det ønsker jeg aldrig igen..
Jamen jeg har altid været i praktik fordi hvis jeg gør hjemme jamen så går det helt galt jeg har gået til psykolog for min angst og mange andre ting man der er nogle ting der bare ikke kan løses som man skal lære at leve med og min angst ja den bliver beder men det er ikke bare noget der forsvinder ved et knips i fingeren også der for det er så møg hammer svært....
men self dem der ikke har prøvet det ved ikke en dyt om hvor hårdt og svært det er..... jeg vil ønske jeg kunne bytte med en anden 1000%.... men jeg kæmper hver dag og arbejder op men det tager tid, for jeg vil gerne have et job virkelig gerne for det er bare ikke sjovt at være på KH. du skal hele tiden ringe hvis et eller andet du har ikke bare fri som andre, du skal møde du skal det og det og det ellers fjerner de dine penge. og self skal man alle de ting. men det er hårdt fordi på en KH, er man bundet fanget og et job er man fri...
men skisme ikke nemt bare at få et job heller
og sat sig for dyrt ja og nej, hvad så hvis som os vi står i rki fordi vi har gjord fejl og self bøder vi for det nu men det er jo det vi er ved at betale ud og hvis vi begge skulle være på su ja så kunne vi ikke betale og der vil komme renter og flere dumme slag oven i hoved til os......
Anmeld