statsforvaltningen!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2009

Elskermiinsøøn!

suanne85 skriver:

Det bedste du kan gøre er at styre dig, for så står du bedre hvis han køre sagen længere ud, selvom det kan være svært er det det bedste, hvis han nu bliver gal skal du vise at du er den voksne og ik bare lader det gå dig på.

Tror de får det vide automatisk el kan du jo selv lige give dem en opringning når du har født hvis du er nervøs for at de ik får det afvide.

det røre ikk miig, kumun har meddelt miig at de gir miig børnepenge osv til sagen er avsluttet, og så skal han betale tilbage til dem. så det kommer til og gør mest ondt i hans røv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2009

qp

Sorry men hvis jeg nu var en ung mand og der kom en eks kæreste og sagde jeg skulle være far, så ville jeg sgu også gerne have taget sådan en test så jeg var 100% sikker frem for, at lægge tid og penge i noget der i sidste ende intet havde med mig at  gøre! Jeg ville råde min søn til, at gøre precis det samme hvis han kom som teenager eller i starten af 20'erne og fortalte han skulle være far.

Kh M

Anmeld

28. juni 2009

Vingummien

Elskermiinsøøn! skriver:

det røre ikk miig, kumun har meddelt miig at de gir miig børnepenge osv til sagen er avsluttet, og så skal han betale tilbage til dem. så det kommer til og gør mest ondt i hans røv

Ja det er nemlig det det gør og det er så latterligt de gør, for er som regl dem selv det går udover.

Men nu skal du høre kommunen om det med de børne penge fra faren af i de måneder du ik får, for er noget med at du skal have et papir fra amtet som du skal give til kommunen før du de giver dig dem.

Sådan er det i hvert fald i Randers, du skal kunne bevise han ik betaler dem

Anmeld

28. juni 2009

Vingummien

Marcus' Mor skriver:

Sorry men hvis jeg nu var en ung mand og der kom en eks kæreste og sagde jeg skulle være far, så ville jeg sgu også gerne have taget sådan en test så jeg var 100% sikker frem for, at lægge tid og penge i noget der i sidste ende intet havde med mig at  gøre! Jeg ville råde min søn til, at gøre precis det samme hvis han kom som teenager eller i starten af 20'erne og fortalte han skulle være far.

Kh M

Ja, men derfor kan man jo godt råde hende til hvordan hun skal forholde sig når hun er i tvivl

Anmeld

28. juni 2009

Elskermiinsøøn!

suanne85 skriver:

Ja det er nemlig det det gør og det er så latterligt de gør, for er som regl dem selv det går udover.

Men nu skal du høre kommunen om det med de børne penge fra faren af i de måneder du ik får, for er noget med at du skal have et papir fra amtet som du skal give til kommunen før du de giver dig dem.

Sådan er det i hvert fald i Randers, du skal kunne bevise han ik betaler dem

har jo det brev fra statsforvaningen hvor der står han har sagt til dem han er i tvivl og de føst kan gør noget når barnet er 3 månder. så de vel nok

Anmeld

28. juni 2009

Vingummien

Elskermiinsøøn! skriver:

har jo det brev fra statsforvaningen hvor der står han har sagt til dem han er i tvivl og de føst kan gør noget når barnet er 3 månder. så de vel nok

Ja det skulle være fint tror jeg, el må du lige høre dem ad om det er nok. Men burde det da være.

Håber i hvert fald det falder på plads for barnet fortjener jer begge 2 om i så er sammen el ej

Anmeld

28. juni 2009

Elskermiinsøøn!

suanne85 skriver:

Ja det skulle være fint tror jeg, el må du lige høre dem ad om det er nok. Men burde det da være.

Håber i hvert fald det falder på plads for barnet fortjener jer begge 2 om i så er sammen el ej

nu må se, han stak jo af da jeg fant ud af jeg var gravid!

Anmeld

28. juni 2009

Vingummien

Elskermiinsøøn! skriver:

nu må se, han stak jo af da jeg fant ud af jeg var gravid!

Oki, hvor gammel er han?

Anmeld

28. juni 2009

Elskermiinsøøn!

suanne85 skriver:

Oki, hvor gammel er han?

20. og folk kan sige hvad de vil. kan man lave et barn kan man tage ansvar og så vil jeg sådan set S.i.d.e åpå hvor gammel man er

Anmeld

28. juni 2009

Vingummien

Elskermiinsøøn! skriver:

20. og folk kan sige hvad de vil. kan man lave et barn kan man tage ansvar og så vil jeg sådan set S.i.d.e åpå hvor gammel man er

Oki, tænkte bare at hvis han var 16 ligesom dig, som jeg kan forstå, så ku det jo være ren reaktion og forældrene der vil have ham til det.

Hvor lang tid var i sammen inden han gik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.