statsforvaltningen!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.513 visninger
55 svar
0 synes godt om
28. juni 2009

Elskermiinsøøn!

hej, jeg har brug for lidt hælp. farnen til mit barn vil jo ikk kendes ved det, og jeg sendt et brev til statsforvaltningen!. og nu jeg fået et igen! de skriver at faren har meddeldt dem at han er tvivl om han er far!

nu kommer mine spørsmål!

føst, de skriver når barnet er født statsforvaltningen, modtager meddelse fra mit bopælssogn , hvad betyder det??

og og at jeg vil blive bedt om og komme til et møde der, hvad skal jeg der??

og så vil faren og jeg blive bedt om at medvirke til retsgenetisk undersøgelse, hvad betyder det,

håber nogle har prøvet det samme og kan fortælle miig lidt? knuz

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2009

Smukkert

Elskermiinsøøn! skriver:

hej, jeg har brug for lidt hælp. farnen til mit barn vil jo ikk kendes ved det, og jeg sendt et brev til statsforvaltningen!. og nu jeg fået et igen! de skriver at faren har meddeldt dem at han er tvivl om han er far!

nu kommer mine spørsmål!

føst, de skriver når barnet er født statsforvaltningen, modtager meddelse fra mit bopælssogn , hvad betyder det??

og og at jeg vil blive bedt om og komme til et møde der, hvad skal jeg der??

og så vil faren og jeg blive bedt om at medvirke til retsgenetisk undersøgelse, hvad betyder det,

håber nogle har prøvet det samme og kan fortælle miig lidt? knuz

Jeg tror bare det betyder i begge bliver indkaldt til samtale efter barnets fødsel og så skal der tages blodprøver, for at se om han er faren .

Anmeld

28. juni 2009

Vingummien

Imen barnet er i din mave kan de ik gøre så meget så er det påstand mod påstand det dig og faren siger. Så når barnet er født skal i dukke op til samtale ved dem for at snakke sammen, og hvis han stadig holder på at han er i tvivl om han er faren så bliver i indkaldt til blodprøver, det er som regl jeres egen læge der tager dem.

Og så vil det så vise sig om det er faren el ej.

Og da han siger han er i tvivl får du ik børnepenge af ham før hele sagen er færdig og de ved det er ham via de blodprøver, men er det ham så får du børnepenge med det samme, så skal han betale for de måneder du ik har fået.

er til grin når fædre gør sådan, ja undskyld men hvis han inderst inde ved det er ham så kan jeg ik se hvorfor han vil trække en sag ud af det.

Anmeld

28. juni 2009

Elskermiinsøøn!

suanne85 skriver:

Imen barnet er i din mave kan de ik gøre så meget så er det påstand mod påstand det dig og faren siger. Så når barnet er født skal i dukke op til samtale ved dem for at snakke sammen, og hvis han stadig holder på at han er i tvivl om han er faren så bliver i indkaldt til blodprøver, det er som regl jeres egen læge der tager dem.

Og så vil det så vise sig om det er faren el ej.

Og da han siger han er i tvivl får du ik børnepenge af ham før hele sagen er færdig og de ved det er ham via de blodprøver, men er det ham så får du børnepenge med det samme, så skal han betale for de måneder du ik har fået.

er til grin når fædre gør sådan, ja undskyld men hvis han inderst inde ved det er ham så kan jeg ik se hvorfor han vil trække en sag ud af det.

griner også bare af ham og han gør det fordi MIIG og ham ikk kan tag hianden, ! hvorfor vil de snakke med os om det?? inden boldprøver!

Anmeld

28. juni 2009

Vingummien

Elskermiinsøøn! skriver:

griner også bare af ham og han gør det fordi MIIG og ham ikk kan tag hianden, ! hvorfor vil de snakke med os om det?? inden boldprøver!

Hvis nu at han vil stå indefor det alligevel.

De prøver jo tit at faren siger sådan, og når barnet så er født så vil de slet ik have en sag alligevel, fordi de kan se ungen ligner dem el fordi det finder ud af at det er dumt at gøre sådan noget.

Er latterligt, ja undskyld mig, nu ved jeg jo ik hva du føler for ham, men er jo barnet han skal kunne lide

Anmeld

28. juni 2009

NaFe

Når du har født får du papir tilsendt vor du skal skrive de mulige fædre, vis der kun er ham skriver du jo bare det. Nægter han a skrive under, skal i have taget dnd test...her i kbh bliver det taget via spyt... Nægter du a skrive faderen er det du bliver kaldt til en samtale... men det hele skal du skam ik frygte, statsamtet og alle andre man mødre på sin vej gemmen sådan en sag plejer a være rigtig søde...

Anmeld

28. juni 2009

Elskermiinsøøn!

suanne85 skriver:

Hvis nu at han vil stå indefor det alligevel.

De prøver jo tit at faren siger sådan, og når barnet så er født så vil de slet ik have en sag alligevel, fordi de kan se ungen ligner dem el fordi det finder ud af at det er dumt at gøre sådan noget.

Er latterligt, ja undskyld mig, nu ved jeg jo ik hva du føler for ham, men er jo barnet han skal kunne lide

hader ham for det han gør imod hvors søn!! men jeg er ligeglad for ved det er hans. men jeg sur over han kan gør det imod hans barn

Anmeld

28. juni 2009

Vingummien

Elskermiinsøøn! skriver:

hader ham for det han gør imod hvors søn!! men jeg er ligeglad for ved det er hans. men jeg sur over han kan gør det imod hans barn

Ja, utroligt.

Men lad endelig være at visse det over for statsforvaltningen, du skal bare inorere ham indtil du har født og når i er til det møde, skal du være sød og venlig og visse at du er villig til at samarbejde og at det er ham der er besværlig!

Anmeld

28. juni 2009

Elskermiinsøøn!

suanne85 skriver:

Ja, utroligt.

Men lad endelig være at visse det over for statsforvaltningen, du skal bare inorere ham indtil du har født og når i er til det møde, skal du være sød og venlig og visse at du er villig til at samarbejde og at det er ham der er besværlig!

skal prøve bliver nemt sur, men må jeg holde i miig,! syns bare han er et svin! han brude sku holde sin lille legekramaret inden for når han ikk kan tage ansvar , hvem skal man meddele når man har født så statsamtet ved det??

Anmeld

28. juni 2009

Vingummien

Elskermiinsøøn! skriver:

skal prøve bliver nemt sur, men må jeg holde i miig,! syns bare han er et svin! han brude sku holde sin lille legekramaret inden for når han ikk kan tage ansvar , hvem skal man meddele når man har født så statsamtet ved det??

Det bedste du kan gøre er at styre dig, for så står du bedre hvis han køre sagen længere ud, selvom det kan være svært er det det bedste, hvis han nu bliver gal skal du vise at du er den voksne og ik bare lader det gå dig på.

Tror de får det vide automatisk el kan du jo selv lige give dem en opringning når du har født hvis du er nervøs for at de ik får det afvide.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.