Hvor tit vasker du tøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2013

Fenja09

birthee skriver:

Jeps, sad lige og funderede over det dersens tøjvask  Hvor tit vasker du, og hvor stor er din familie?

Hvis der ikke lige er et svar der passer, må du gerne skrive det 

Det er lidt forskelligt, men der går som regel ikke mere end to dage, så vasker jeg alt vasketøj. Nogle uger vasker jeg hver dag - det kommer meget an på hvad jeg/vi mangler.

Jeg vasker når det trænger - kan godt lide at holde bunken nede.

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2013

serinasmor

Janne T. skriver:

1 gang om ugen, 2 voksne og 1 tumling.. Vaskede gerne lidt dagligt, men nu har vi vaskekælder og skal bestille tid, så det kan ikke rigtig være anderledes..

Samme her .. men hvor ville jeg ønske vi havde vaskesøjle ...det ville bare være så meget nemmere

Anmeld

12. april 2013

Albertsen92

Her er vi 2 voksne (og et barn til november)
Det er meget forskelligt hvor meget jeg vasker. Det bliver nok 2 gange om ugen. Nogle gange mere.
Vi "genbruger" tøjet, hvis det stadig er rent, synes alt andet er spild.

Vi har egen vaskemaskine, og der er intet der bliver tumblet, alt kommer ud i den friske luft, elsker duften af nyvasket tøj, der har hængt ude. Bruger heller ikke skyllemiddel, men eddike. Meget bedre. (Og nej, tøjet kommer ikke til at lugte af eddike)

Anmeld

12. april 2013

hannetheis

1-2 gange om ugen.
Vasker som ofte kun lørdag/ søndag. Og så har vi os 6 maskiner 2 voksne og 2 børn

Anmeld

12. april 2013

Kay

vi vasker gerne 3-4 gange om ugen... er på barsel og vi har vaskemaskine i hjemmet... så når der er en vask fuld så vasker jeg og så bliver den hængt op bagefter

vi er 2 voksne og 1 baby på næsten 8 måneder... kan mærke at vi ikke vasker lige så meget nu som da hun gylpede meget

Anmeld

12. april 2013

MorDk

Vi er 2 voksne og 2 børn

Vasker 1 gang om ugen hvor det hele ordnes  Det fungere fint sys jeg!

Anmeld

12. april 2013

Tulle28

Hver dag - vi er to børn og 2 voksne.

Anmeld

12. april 2013

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
2 gange om ugen á 1 maskine pr. gang..
1 barn og 1 voksen

Anmeld

12. april 2013

bøllen

birthee skriver:

Jeps, sad lige og funderede over det dersens tøjvask  Hvor tit vasker du, og hvor stor er din familie?

Det er meget forskel hvor ofte jeg vasker.

jeg tørrer alt tøj på Stativ ( ikke håndklæder om vinteren )så der skal være plads til at kunne hænge det op. men ca hver anden / tredje dag. Og så alt det der kan være på stativet

Anmeld

12. april 2013

Team Putte

birthee skriver:

jeg har stemt 1 maskinfuld hver anden dag vi er 2 voksne og Ida på 9 mdr.. Vi vasker normalt sengetøj og håndklæder lørdag, voksentøj søndag og Ida's efter behov som er 2-3 gange om ugen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.