Hvor tit vasker du tøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2013

Kofoed.

Vi er en voksen og et barn, vi vasker gennemsnitlig en vask om dagen, men da jeg kun har vaskemaskine (Stor 7 kg) og to tørrestativer, så kan nogle maskiner nemt fylde så meget, at begge stativer er næsten fyldte, så bliver der kun vasket en maskine. men håndklæder og cowboy bukser tager lang tid om at tørre, at der ikke kan vaskes tøj i halvanden døgn. så vi vasker lidt i ny og næ, når der er tid og mulighed for det.

derudover så sortere jeg meget i tøjet, hvilket betyder vi altid har vasketøj, men det rør mig overhovedet ikke, så længe det ikke fylder over i vasketøjskruvene.

har svaret 1 maskine om dagen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2013

LilleLene

birthee skriver:

Jeps, sad lige og funderede over det dersens tøjvask  Hvor tit vasker du, og hvor stor er din familie?

Hvis der ikke lige er et svar der passer, må du gerne skrive det 

har stemt blankt

jeg vasker når vasketøjskurven er fuld, eller vi mangler tøj

min mand og jeg har så 6 vasketøjskurve, og den bette har 2... så bliver tøjet sorteret med det samme

Anmeld

12. april 2013

Hønsemor

birthee skriver:

Jeps, sad lige og funderede over det dersens tøjvask  Hvor tit vasker du, og hvor stor er din familie?

Vi vasker som regl hver anden dag, men nogle gange kan der godt gå lidt flere dage (alt efter travlhed) 

Vi er 2 vokse, 1 barn på 2,5 år og 1 barn på 3 mdr

Anmeld

12. april 2013

BellaCiinea

birthee skriver:

Vasker tøj hveranden dag og vi er 2 voksne... 

Anmeld

12. april 2013

Carina:-)

5-6 gange om dagen.

5 hjemmeboende bøn og 2 voksne-

Anmeld

12. april 2013

LRJ

Hver dag, jeg smider mit tøj til vask så snart jeg tager det af, og jeg kan skifte 2-3 gange om dagen, og så når manden kommer hjem, ( han lægger ude tit) kommer der os en hel maskine der mindst..

vi er 1 barn og 2 voksne

Anmeld

12. april 2013

BabyMus

Hver 14. dag, men jeg er så også kun mig selv og skal også ned i en vaskekælder og bestille tid og betale for hver maskine. Så jeg fylder op så jeg har en masse, ellers kan det ikke betale sig. For man betaler 10 kr. for en maskine uanset om den er fyldt op eller der ligger en ting i.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.