Hvor tit vasker du tøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2013

Benjamins'mor

Hver dag - medmindre vi ikke er hjemme hele dagen/aftenen så er det hveranden dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2013

Moma

Vi er to voksne og to børn - og vi har som minimum 1 vask hver dag og som oftest et par stykker pr. dag. 

Anmeld

11. april 2013

LilleChelle

En gang hver anden uge. Og så bliver der vasket 5 vaske. 

2 voksene og 1 baby  

Anmeld

11. april 2013

Koen.

MINDST en gang om dage, nogle dage to gange og vi er 2 voksne + 2 børn

Anmeld

11. april 2013

Isabella_mor

ca 1 maskine hver dag.!!! 

jeg har MEGET vasketøj, og jeg kommer ALDRIG i bund... 

så det er en maskine om dagen.

Anmeld

11. april 2013

Kloster

birthee skriver:

Jeps, sad lige og funderede over det dersens tøjvask  Hvor tit vasker du, og hvor stor er din familie?

Hvis der ikke lige er et svar der passer, må du gerne skrive det 

Jeg har stemt blank, for jeg vasker ca 2½-3 maskiner om dagen.

Vi er 5 pers i familien. manden, jeg og 3 drenge på 9, 13 og 15 år.

Drengene spiller fodbold 2-3 gange om ugen + kampe og ja det alm tøj, sengetøj, tæpper, hundetæpper osv...

Bruger stort set kun tumbler. Han kun få ting, der kommer på mit lille slå-ud-stativ.

Anmeld

11. april 2013

Victoria2013

1 gang om ugen - vi ordner det hele på én dag. Som regel én mørk vask, én lys/farvet vask og én 60-graders. Nogle gange en mørk, en lys og en farvet hver for sig, hvis der er for meget til kun 2 maskiner. Vi vasker vel sengetøj en gang hver 14. dag

Vi er 2 voksne og ingen børn. Håber jeg kan opretholde det samme når lillepigen kommer, eller måske holde det til 2 gange om ugen.

Er imod at vaske for tit, det er skidt for miljøet og samtidig er det jo også dyrt både i vaskepulver og vand

Anmeld

11. april 2013

(august)

Vi, jeg, vasker ca 2 gange om ugen, også bliver der også vasket ca. 4 fyldte maskiner pr vaskedag.

Vi har både vaskemaskine og tumbler, men kan bedst lide at tøjet har været ude og hænge, så der bliver kun tumblet viskestykker, håndklæder og stofbleer.

Vi er to voksne og 2 tumlinge

Anmeld

11. april 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hver dag - 2 voksne og 2 børn - og mindre kan ikke gøre det

Anmeld

11. april 2013

spj

Vi er 2 voksne og 2 børn og normalt vasker vi 2-3 gange om ugen alt efter om vi er hjemme og vejret.
Her i vinter har vi haft meget svært ved at få tøjet tørt da der bliver så fugtigt i lejligheden og vi ikke rigtig har plads til tørrestativ nogen steder, så der er det blevet til at vi har vasket i vaskekælderen hver 14. dag.

Om sommeren bruger vi vores egen maskine også kommer tøjet ud på altanen og hænge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.