Hvor tit vasker du tøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2013

Gittemor09

2 børn- 1 voksen - 2 hunde - 2 katte

her bliver der vasket hver dag.... ungerne får rent tøj på hver dag, og gør jeg også selv....

hundetæpper, hyggetæpper, sengetøj bliver vasket mindst en gang om ugen....

dog står jeg lige pt. med max. fyldte vasketøjskurve da min vaskemaskine gik i stykker før påske...

jeg har stress over at jeg ikke kan vaske... så glæder mig til den er lavet....

alt foruden håndklæder bliver hængt op...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2013

AnneBJ

2 voksne og 1 barn på 2 år.

Jeg vasker i weekenden, det hele samme dag. Bruger tumbler til undertøj, strømper, håndklæder, klude og lignende, resten kommer på stativer og ud, hvis vejret er til det.

Vasker 1-2 mørk/farvet 40 grader, (evt. 1 lys 40 grader) 1 mørk/farvet 60 grader, 1 lys/hvid 60 grader og så sengetøj og håndklæder indimellem også.

(Lortetøj og lignende vaskes samme dag det er "lavet"!!)

Anmeld

12. april 2013

Isabella_mor

ca 1 maskine hver dag.!!! 

jeg har MEGET vasketøj, og jeg kommer ALDRIG i bund... 

så det er en maskine om dagen.

Jeg ville ønske at vi havde mere plads, eller bare en have, for så havde jeg vasket det hele nu og så cuttet det ned til at det kunne betale sig at vaske mere sjældent. 

Anmeld

12. april 2013

EnGodMor

Vi er to børn (på et år og tre år) & to voksne

Vasker 1 gang om ugen -hver lørdag 

Mine børn får rent tøj på hver eneste dag.

Vasker 4 maskiner, det er med alt - grydelapper, håndklæder, klude viskestykker, hvid vask,  mørk vask, legettæppe, sengetøj.

Ejer ikke en tørretumbler, da jeg syntes tøjet bliver slidt og se på, og lugter hellere ikke godt

Her tørrer jeg tøj udenfor eller os står det på badeværelset med vinduet åbent, elsker lugten af frisk luft, og bruger ikke skyllemiddel, da jeg syntes det er spild af penge

Anmeld

12. april 2013

pcoramt

birthee skriver:

Jeps, sad lige og funderede over det dersens tøjvask  Hvor tit vasker du, og hvor stor er din familie?

Hvis der ikke lige er et svar der passer, må du gerne skrive det 

vi er to voksne og vasker ca. hver 2. dag.. meget af tøjet er dog mandens arbejdstøj der fylder en hel maskine pr. sæt..

jeg er nok os lidt voldsom med at vaske sengetøj (hver fredag)

Anmeld

12. april 2013

Kløver

Vi er 2 voksne og 2 børn og vasker stort set hver dag, og ofte mere end en maskine

Anmeld

12. april 2013

Maja_4000

Vi er to voksne og en 2-årig og jeg vasker i gennemsnit hver 2. dag .. Det er nok mere en - to gange om ugen hvor maskinen så kører nonstop

Anmeld

12. april 2013

Peanut

Vi er to voksne og vasker det hele én gang om ugen ca. - så er det også nemmere at dele det op i hvidt, farvet, sort, kogevask osv  Det ville slet ikke kunne svare sig for os at vaske en gang om dagen fx. 

Anmeld

12. april 2013

C-Dog

En kogevask og en tøjvask (enten hvid, mørkt eller lyst tøj) hver dag. Vi er 5 og en hund ;-)

Anmeld

12. april 2013

NinaNymannMadsen

alt mellem 1 vask om dagen til 2-3 vaske om dagen.
kommer an på så mange ting. vi har egen maskine men ingen tumbler, dog har vi et stort tørrestiv så der kan hænge 2 maskinvaske på og så har vi et lille hvor der lige kan hænge en vask på.

nogen gange vasker jeg hver anden dag, det kommer an på så mange ting.

vi er 2 voksne og 2 børn (de er 18 måneder og næsten 4 år)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.