Hvor tit vasker du tøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2013

MyLove E

Ca hver anden dag.

Vi er 2 voksne og et barn:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2013

Mother-love

Da Isabella var helt lille vaskede vi mindst en maskine hver dag. Nu er det ca. Hver anden dag. Vi er to voksne og et barn

Anmeld

11. april 2013

Faith

Hver evig eneste dag. Sommetider flere maskinfulde dagligt. Jeg hader at vasketøjet hober sig op! Gider simpelthen ikke kæmpe dynger af vasketøj, så jeg sørger for at holde bund i det.

Vi er en familie på 2 voksne og 3 børn, og vi producerer enorme mængder af vasketøj! Det skal så også siges at mine børn får rent tøj på hver dag. Jeg "genbruger" aldrig tøjet. Heller ik selvom det tilsyneladende er uden pletter. Jeg kan ganske enkelt godt lide at mine børn er rene og pæne i tøjet HVER dag!

Anmeld

11. april 2013

Laulund87

Faith skriver:

Hver evig eneste dag. Sommetider flere maskinfulde dagligt. Jeg hader at vasketøjet hober sig op! Gider simpelthen ikke kæmpe dynger af vasketøj, så jeg sørger for at holde bund i det.

Vi er en familie på 2 voksne og 3 børn, og vi producerer enorme mængder af vasketøj! Det skal så også siges at mine børn får rent tøj på hver dag. Jeg "genbruger" aldrig tøjet. Heller ik selvom det tilsyneladende er uden pletter. Jeg kan ganske enkelt godt lide at mine børn er rene og pæne i tøjet HVER dag!

Præcis det samme her, til det hele

Tænker faktisk tit at det er "fråds" at jeg giver Maria rent tøj på hver dag for hun bliver faktisk sjældent beskidt, men jeg kan godt lide at jeg ved hendes tøj er HELT rent

Anmeld

11. april 2013

Valle81

birthee skriver:

Jeps, sad lige og funderede over det dersens tøjvask  Hvor tit vasker du, og hvor stor er din familie?

Hvis der ikke lige er et svar der passer, må du gerne skrive det 

Vi er 2 voksne nu 3 børn, hver 2. Weekend 4 børn.

Vasker stort set lidt hver dag:-)

Anmeld

11. april 2013

piadas

Haha, mangler vist svarmuligheder!

2-3 gange om dagen. Dertil kommer sengetøj osv.

Vi har fire børn.

Anmeld

11. april 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

plejer at prøve at få delt det op til 2 maskiner om ugen da det ellers bliver for stort et projekt på en dag

vi er 2 voksne og en dreng på 1½

Anmeld

11. april 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Vasker tøj 1 gang om ugen - 10 maskiner - på vaskeri 

Vi er 2 voksne og 1 barn på 2 år (og 5 hver anden uge)

Anmeld

11. april 2013

MortilElias2010

1 gang om ugen, hver søndag hvor vi også får gjort hovedrent. Men idet at jeg er begyndt at møde kl. 13 så kan jeg nå en maskinvask om formiddagen. Vi er to voksne og et børnehavebarn  Egen vaskemaskine, tørretumbler og mulighed for at lufttørre ude ved fyret. 

Anmeld

11. april 2013

Mamalou

Det svinger mellem en og to gange i ugen. Jeg bor i en boligforening med vaskekælder, hvilket gør at det skal planlægges, hvis man vil være sikker på, at der er en maskine ledig. Jeg planlægger det oftest efter når min søn er hos sin far, det er det nemmeste

Vh. Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.