Low Carbon - pco - vægttab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2013

Kløver

pcoramt skriver:

jeg ender ikke til den, men jeg vil forslå dig bogen spis dig gravid, også selvom du ikke ønsker graviditet da der er så mange gode råd

Har bogen og synes den er meget fattig på hvad man kan spise, og ideer til mad. Meget få opskrifter og de der er, er noget tidskrævende, men tak alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2013

Kløver

modesty skriver:

Min kæreste spiser grønsager (f.eks er der god bund i rodfrugter), kød, nødder, forskellige slags bønner og linser.

Man kan også spise perlebyg, brune vildris og bulgur selvom der er stivelse i, da det er en anden slags stivelse der optages af kroppen på en helt anden måde end almindelig stivelse.

Derudover kan man faktisk godt koge en kartoffel, lade den køle ned og spise den. Processen med at koge kartoflen og køle den ned fjerner (eller omformer) stivelsen så den bliver "ufarlig". Jeg har prøvet at finde information angående om man så kan varme kartoflen op igen, ved f.eks at stege den, men det har jeg ikke kunnet finde. Her står lidt om det:

http://lowcarbdiets.about.com/od/nutrition/a/resistantstarch.htm

http://lowcarbdiets.about.com/od/nutrition/a/starch.htm

Quinoa kan man f.eks bruge til at lave brød og kager og bruge som fæstner i diverse farser. Man kan købe det i de fleste supermarkeder efterhånden. Det er ikke det samme som hvede og det smager ikke på samme måde - men det kan bruges.

Som en anden også nævner, er sweet potatoes også rigtig gode. Der ER stivelse i, men ikke særlig meget. Så du kunne måske starte kuren uden og så senere tilføje sweet potatoes til kosten.

Tak, har selv tænkt hvilke alternativer der kunne bruges, ved du noget omkring bønner, kikærter og bulgur

Anmeld

12. april 2013

modesty

Maja84 skriver:

Tak, har selv tænkt hvilke alternativer der kunne bruges, ved du noget omkring bønner, kikærter og bulgur

Nej, jeg har desværre ikke sat mig ind i detaljerne, kun de overordnede regler. 

Men prøv at google, det er utroligt så meget information der ligger derude i det store internet (PS: det giver altid flere hits at google på engelsk). 

Anmeld

12. april 2013

Kløver

modesty skriver:

Nej, jeg har desværre ikke sat mig ind i detaljerne, kun de overordnede regler. 

Men prøv at google, det er utroligt så meget information der ligger derude i det store internet (PS: det giver altid flere hits at google på engelsk). 

I Will do

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.