Low Carbon - pco - vægttab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.756 visninger
43 svar
4 synes godt om
11. april 2013

Kløver

Ved ikke hvor den skal være men vil pga min pco, og et stort ønske om vægttab, prøve ny kost. Nogle som kender til low Carbon og evt vil dele erfaring og opskrifter. Nogle som bed om den er god i forhold til pco da den jo netop undgår kost med kulhydrater? Er det dyrt ( kigget på lowcarbstore.dk) og synes nogle af råvarerne ser lidt pebret ud

Alt viden og erfaring søges

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2013

mth1987

Maja84 skriver:

Ved ikke hvor den skal være men vil pga min pco, og et stort ønske om vægttab, prøve ny kost. Nogle som kender til low Carbon og evt vil dele erfaring og opskrifter. Nogle som bed om den er god i forhold til pco da den jo netop undgår kost med kulhydrater? Er det dyrt ( kigget på lowcarbstore.dk) og synes nogle af råvarerne ser lidt pebret ud

Alt viden og erfaring søges

Har ikk selv fulgt den specifikke kur så kender ikk noget til den. Men sidst jeg var på kur lavede jeg min egen (har læst ernæring og sundhed, dog mangler jeg sidste semester) hvor jeg skar så mange kulhydrater væk som muligt og det fungerede super effektivt jeg tabte 10 kg på en måned. Men i og med du har pco er det jo ikk en kur du skal på det skal være en livsstilsændring for at være mest optimal for dig ville jeg mene. 

Anmeld

11. april 2013

Kløver

mth1987 skriver:

Har ikk selv fulgt den specifikke kur så kender ikk noget til den. Men sidst jeg var på kur lavede jeg min egen (har læst ernæring og sundhed, dog mangler jeg sidste semester) hvor jeg skar så mange kulhydrater væk som muligt og det fungerede super effektivt jeg tabte 10 kg på en måned. Men i og med du har pco er det jo ikk en kur du skal på det skal være en livsstilsændring for at være mest optimal for dig ville jeg mene. 

Det her skulle netop være en ændring af livsstil, hvor man ikke spiser sukker og undgår kulhydrater bla ved at købe anden slags mel osv

Anmeld

11. april 2013

mth1987

Maja84 skriver:

Det her skulle netop være en ændring af livsstil, hvor man ikke spiser sukker og undgår kulhydrater bla ved at købe anden slags mel osv

Jeg tænker bare den måske ku være svær at holde 

Anmeld

11. april 2013

Ka+Ma=Be

Personligt er jeg meget imod low carb diæter.  Du har stadig brug for kulhydrater,  blot fra en god kilde

Prøv at kig lidt på paleo konceptet og se om det kunne være noget for dig. Man skal i korte træk undgå madvarer med gluten, laktose og lectiner. (Den store synder her er pasta og co.) Der er en rigtig fin Facebook gruppe kaldet "paleo Danmark", hvor man kan finde råd, vejledning og inspiration. 

Jeg har tabt 7 kg og har mere energi og overskud

Held og lykke med det 

Anmeld

11. april 2013

Kløver

Ka+Ma=Be skriver:

Personligt er jeg meget imod low carb diæter.  Du har stadig brug for kulhydrater,  blot fra en god kilde

Prøv at kig lidt på paleo konceptet og se om det kunne være noget for dig. Man skal i korte træk undgå madvarer med gluten, laktose og lectiner. (Den store synder her er pasta og co.) Der er en rigtig fin Facebook gruppe kaldet "paleo Danmark", hvor man kan finde råd, vejledning og inspiration. 

Jeg har tabt 7 kg og har mere energi og overskud

Held og lykke med det 

Det her skulle være det samme bla med madvarer fra lowcarbstore.dk

Anmeld

11. april 2013

Ka+Ma=Be

Undskyld at det ikke havde noget med din tråd at gøre.  Det var ikke meningen at "punke" dig,  blot at give inspiration fra noget der har virket på mig

Anmeld

11. april 2013

Kløver

mth1987 skriver:

Jeg tænker bare den måske ku være svær at holde 

Det er også min bekymring især hvis det er dyrt

Anmeld

11. april 2013

Kløver

Ka+Ma=Be skriver:

Undskyld at det ikke havde noget med din tråd at gøre.  Det var ikke meningen at "punke" dig,  blot at give inspiration fra noget der har virket på mig

Slet ikke vil gerne høre mere hvis du vil dele, da det netop skulle være det samme

Anmeld

11. april 2013

Ka+Ma=Be

Maja84 skriver:

Det her skulle være det samme bla med madvarer fra lowcarbstore.dk

Low carb og paleo er bestemt ikke det samme. Det er desværre en meget stor misforståelse jeg hører tit paleo Gør det nemt at skære ned i kulhydrater,  men man skal huske at få gode kulhydrater som fra eks grøntsager, nødder og især søde kartofler.  Kosten skulle være god ved pco, da den holder blodsukkeret i et stabilt niveau.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.