Low Carbon - pco - vægttab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2013

ønskebørn74

Happiness skriver:

Hvor kan man købe den? Vi kører stort set uden kartofler/ris og pasta, og er ved at løbe tør for ideer til aftensmaden

Du kan Google den..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2013

ønskebørn74

Maja84 skriver:

Uh tak, vil se om jeg kan finde den på nettet

Se her..

http://www.amazon.co.uk/Low-GL-Diet-Bible-perfect-improve/dp/0749941677

Anmeld

11. april 2013

ønskebørn74

Happiness skriver:

Hvor kan man købe den? Vi kører stort set uden kartofler/ris og pasta, og er ved at løbe tør for ideer til aftensmaden

Her..

Anmeld

11. april 2013

ESV

Maja84 skriver:

Ved ikke hvor den skal være men vil pga min pco, og et stort ønske om vægttab, prøve ny kost. Nogle som kender til low Carbon og evt vil dele erfaring og opskrifter. Nogle som bed om den er god i forhold til pco da den jo netop undgår kost med kulhydrater? Er det dyrt ( kigget på lowcarbstore.dk) og synes nogle af råvarerne ser lidt pebret ud

Alt viden og erfaring søges

Jeg spiser efter lchf principperne og når jeg overholder det ryger der mellem 500 g og 1 kg om ugen, jeg har så også en del at tage af desværre så nu her går det lidt hurtigere. Jeg har indtil nu ikke brugt penge på specielle ting men undlader bare at spise kulhydrater. Det var rigtig svært i starten at spise det mere fedt fordi nu har vi i flere år har hørt at man skal droppe fedtet hvis man vil tabe sig men det virker og de uger jeg ikke spiser fedt nok taber jeg mig faktisk mindre..
Prøv at Google det, det er ret stort i Sverige..

Anmeld

11. april 2013

Kløver

Happiness skriver:

Vi kører uden pasta/kartofler/ris herhjemme. Vi har så en "syndedag" hvor vi godt må spise kartofler/ris eller wharever. Så man kan leve med det. Det er min mand der er på kur, så jeg spiser altså kulhydrater til andre måltider når jeg fx er på job Og min søn får altid tilbudt pasta/kartofler og andet flere gange om ugen.

Bruger bla perlespelt/byg i stedet for ris. Så kan man sagens lave risotto og lignende Smager ikke ens, men det smager godt og funger

Vi bager selv boller, hvor vi så bruger speltmel istedet for hvedemel.

Du kan lige få vores madplan for sidste uge, så kan du få opskrifter på det du gerne vil have:

Mandag: Risotto - med skinke i tern, svampe, forårsløg, bacon og perlebyg

Tirsdag: Blomkålspizza (bunden er lavet af blomkål, æg og ost) med magert oksekød, peberfrugt og ananas

Onsdag: Kortelletter med blomkål og broccoli. Med tzasiki

Torsdag: Frikadeller med rodfrugter i ovn og tzasiki

Fredag: Fyldte peperfrugt med hk. oksekød, foråsløg, tomat perlespelt og bouillion

Lørdag: Chili con carne med perlebyg

Søndag (vores syndedag): Bøffer, kartofler og beanessesovs. Og bønner med bacon omkring.

Andre retter:

Kød/bøffer ned rodfrugter og hvidløgsdressing

Kødsovs med græskar/gullerod/pastinak mos 

Hakkebøffer med bønner og maiskolber

Bøffer med bønnesalat

Kylling i ovn med rodfrugter og tzasiki

Gammeldags grydesteg med rodfrugter

Kortelletter med bagte rødbeder og gullerodssalat

Lyder så lækkert, del endelig gerne de opskrifter du gerne vil dele

Anmeld

11. april 2013

Kløver

ønskebarn74 skriver:

Se her..

Tusind tak, går på pc når ungerne er i dagpleje o morgen, og bestiller den hjem

Anmeld

11. april 2013

ønskebørn74

Maja84 skriver:

Tusind tak, går på pc når ungerne er i dagpleje o morgen, og bestiller den hjem

Hun lavede mad fra den sidst jeg var hos hende, kan kun sige mulms..

Anmeld

11. april 2013

Kløver

ESV skriver:

Jeg spiser efter lchf principperne og når jeg overholder det ryger der mellem 500 g og 1 kg om ugen, jeg har så også en del at tage af desværre så nu her går det lidt hurtigere. Jeg har indtil nu ikke brugt penge på specielle ting men undlader bare at spise kulhydrater. Det var rigtig svært i starten at spise det mere fedt fordi nu har vi i flere år har hørt at man skal droppe fedtet hvis man vil tabe sig men det virker og de uger jeg ikke spiser fedt nok taber jeg mig faktisk mindre..
Prøv at Google det, det er ret stort i Sverige..

Tak vil prøve, kan jo bruge principperne og passe det ind som er muligt. Har desværre en del at tage af også, tabt de første 5 men mangler stadig 30-33 kg og så holde vægten derefter

Anmeld

11. april 2013

Kløver

ønskebarn74 skriver:

Hun lavede mad fra den sidst jeg var hos hende, kan kun sige mulms..

Uh glæder jeg mig til, har desværre fået madlede efter jeg er startet i metformin og øget tørst

Anmeld

11. april 2013

Happiness

ønskebarn74 skriver:

Her..

Tak. Kunne være man kunne købe den i en butik

Men må få den bestil så  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.