Månsson skriver:
Jeg kan så sige dig at vi nogle år har 30% flere børn fordi det er kommet ud hvor der er pasning så det har en effekt.. Ofte er det jo tilrette lagt efter industrien i den gældende by så flest har mulighed for ferie.. Ka ik se hvor de gør noget galt
Jeg har fx en datter der har stort trygheds behov. Hvis jeg ikke kan fortælle hende hvor hun skal passes, så knækker det hende totalt.
Hun har ikke ADHD eller nogen anden sygdom. Hun har bare brug for tryghed og vished.
Og sådan har mange børn det.
I Aalborg kommune kan de børn der har specielle behov, altså går i special dus og skole, ikke engang få afvide hvor de skal hen og det er bare ikke iorden.
Det er ikke i barnets tav.
Det private valgte for mange år siden at afskaffe industriferien, for at det gave større fleksibilitet for familierne og for at vores børn, kan få en ordentlig ferie med både mor og far.
Og så vælger kommunerne at genindføre det i 2009, bare for at spare penge og derved sætte mange forældre i et dilemma.
Nej jeg syntes ikke det er iorden og faktum er at de ikke følger lovgivningen og det skal sku ikke finde sted.
Anmeld