Er der krav om ferie til børn i ins?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2013

Maja88

CarinaSB skriver:

Det var nu ikk så meget med ferien .. Det var bare hun snakkede om om at der var dyr .. så det var mere om det evt kunne have været i børnehaven i Hammerum

Tæt på.  Er i gjellerup

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2013

Anonym trådstarter

10. april 2013

Anonym trådstarter

raca skriver:

det kan komunale ikke, da kumunen har pligt til at stille et pasninstilbud til rådighed.. og de må ikke lukke med så kort vasel..

private og selvejde kan anmode forældrene om at holde børne hjemme eller bestyrelsen kan beslytte alt lukke den midlertidigt, forde det er bestyrelsen der bestemmer..

4 personer.. hvis det er fuldt til til 19 børn er jo ganske meget fint... det er en normeing på under 5 til voksen..

men jeg antager det er 4 over hele dagen.. så det raelt set kun er 2-3 pædagoger af gangen... 

folk blev længere så i tiden 9.30-15.30 ville vi ha været 4

Anmeld

10. april 2013

raca

Anonym skriver:

undskyld mig så er det da totalt latterligt de sendte børn hjem... og tvans lukkede ins..

når der i langt de fleste timer var en normering på 5:1 det anbefalede hedder ikke over 6:1 for børn i børnehave aldren i det meste af tidsrummet..

Anmeld

10. april 2013

Anonym trådstarter

raca skriver:

undskyld mig så er det da totalt latterligt de sendte børn hjem... og tvans lukkede ins..

når der i langt de fleste timer var en normering på 5:1 det anbefalede hedder ikke over 6:1 for børn i børnehave aldren i det meste af tidsrummet..

vi har nogen forældre der er meget forvente og vi manglede en del personale så.... det endte også ud i ekstra møder med bestyrelsen og stor diskusiion til et forældremøde men det skete og er sikker på det ville ske igen hvis vi pludselig manglede meget personale igen

Anmeld

11. april 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Må ærligt indrømme at jeg synes det lyder højst usansynligt ligesom jeg synes det er fuldstændig latterligt at sende børn hjem med sådan en normering. Hvilken kommune er det der er så heldig stillet ift. normering? 

Anmeld

11. april 2013

mariamiss6

Kan vi godt være enige om at der burde være 

Grunden tii jeg spørg er fordi de er ret meget efter mig i ins om at jeg ikke har fået afleveret ferieseddel og er lidt træt af at høre på det Jeg kan nemlig ikke få godkendt min egen ferie før start maj så overvejer bare at aflevere en tom seddel så kan de jo ikke brokke sig over den ikke er afleveret - ville så bare være forberedt på hvis der var regler om dette

Er det så ikke bare at sige til dem at du først kan aflevere sedlen til maj, da du ikke kan få svar på din egen ferie før der?

Ellers aflever en seddel hvorpå du skriver hvilke uger du har ønsket på jobbet, og så skriv en tydelig note om at det stadig er usikkert om du kan få de uger, og det derfor også er usikkert om dit barns ferie bliver flyttet.

Men jo, børn har også brug for ferie, derfor er det en god idé med mindst 2 uger til dem også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.