Hvorfor hedder i som i hedder??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2009

Miamaja

Min mor kaldte mig Maja paa et tidspunkt hvor ingen andre hed det paa hele min skole, omegn, venner og bekendte. jeg voksede op med folelsen af jeg var den eneste i danmark der hed Maja. Min mor valgte navnet da hun syntes det var et smukt navn og der var ikke en masse der hed det.

I Trine Dyrholms populaere periode ville jeg som 8 aarig have navneforaendring til Trine. Hmm.. Jeg er glad for min mors svar var, at det maatte jeg vente med til jeg blev 18

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2009

Becks

Min mor ville have jeg skulle hedde Becky og min far ville have jeg skulle hedde Vicky, de spillede et eller andet kortspil, og aftalte at den der vandt, valgte navnet, min mopr vandt saa, til stor aergelse hos mig, bryder mig bestemt ikke om det  Men ville nu heller ikke have heddet Vicky haha

Anmeld

27. juni 2009

Nanna1985

Jeg hedder Nanna, fordi min mor & far elskede Kim Larsen og han sang nemlig "Nanna med den røde mund og lange sorte negle".. OSV

De blev enig om at jeg skulle hedde Nanna, da de begge synes det var sådan et specielt og smukt navn

Jeg har altid været glad for mit navn, for da jeg var barn, var det ikk tit man hørte andre hedde Nanna, så jeg følte mig speciel

Anmeld

27. juni 2009

BinaMor

Eva skriver:

Åh...smiler- jeg synes nu Sabina er meget mere originalt end Julie, som der er mange der hedder...kønne som mindre kønne...
Knus..

tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.