Hvorfor hedder i som i hedder??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2009

trunte89

Jeg hedder Trine. De havde snakket om et par andre pigenavne, men da jeg kom op på min mors mave var jeg en Trine.

Var jeg blevet en dreng skulle jeg ha heddet Paw. Min far synes, at det var lidt sjovt med Per, Pia ( mine forældres navne) og så Paw...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2009

BellaT

Jeg hedder Helle, fordi min mor lå på samme stue med en der hed Helle.
Min mor syntes at hun var total sej og kunne rigtig godt lide hende. De var begge indlagt pga graviditetskomplikationer.
Min mor havde før mødet med Helle, overvejet Bitten, hvilket ville passe meget bedre til mig, synes jeg selv ihvertfald... Jeg er nemlig 1.53 cm så kunne altså godt se det sjove i at hedde Bitten.

Anmeld

26. juni 2009

tascia

LotteGabriella skriver:

dejligt med italienske fædre

Hvor i Italien er han fra??

norditalien, noget der hedder Padova, en lille time fra venedig. er din far også italiener da?

Anmeld

26. juni 2009

LotteGabriella

tascia skriver:

norditalien, noget der hedder Padova, en lille time fra venedig. er din far også italiener da?

jep det er han nemlig...også fra Nord...fra Ronzone i sydtyrol, ca. 300 km fra den østrigske grænse

Anmeld

26. juni 2009

tascia

LotteGabriella skriver:

jep det er han nemlig...også fra Nord...fra Ronzone i sydtyrol, ca. 300 km fra den østrigske grænse

okay...

bor han der nede eller?

mine forældre er skilt og min far bor nu i italien og har gjort det de sidste 25 år.

Anmeld

26. juni 2009

LotteGabriella

tascia skriver:

okay...

bor han der nede eller?

mine forældre er skilt og min far bor nu i italien og har gjort det de sidste 25 år.

Nej han bor her sammen med min mor...de er stadivæk sammen og så har de jo stadigvæk min lillebror boende hjemme (han fyldte 18 i maj)

Vi skal dog derned på ferie næste lørdag og 14 dage frem Har ikke set min familie dernede i 7 år, så det bliver spændende....sidst jeg så dem havde jeg en anden mand og ingen datter

Anmeld

26. juni 2009

tascia

LotteGabriella skriver:

Nej han bor her sammen med min mor...de er stadivæk sammen og så har de jo stadigvæk min lillebror boende hjemme (han fyldte 18 i maj)

Vi skal dog derned på ferie næste lørdag og 14 dage frem Har ikke set min familie dernede i 7 år, så det bliver spændende....sidst jeg så dem havde jeg en anden mand og ingen datter

det bliver da dejligt så! vi er der nede 1-2 gange om året og tager også der ned om 14 dage.

taler du italiensk? jeg har desværre aldrig fået det lært, eller dvs. jeg forstår måske 70 % af hvad der bliever sagt og så går jeg i baglås når jeg skal snakke, kan sikkert mere end hvad jeg lige tror. men kan da bestille en cafe

Anmeld

26. juni 2009

LotteGabriella

tascia skriver:

det bliver da dejligt så! vi er der nede 1-2 gange om året og tager også der ned om 14 dage.

taler du italiensk? jeg har desværre aldrig fået det lært, eller dvs. jeg forstår måske 70 % af hvad der bliever sagt og så går jeg i baglås når jeg skal snakke, kan sikkert mere end hvad jeg lige tror. men kan da bestille en cafe

hihihi hvor pudsigt....jeg kan heller ikke snakke det, andet end til feriebehov, men jeg forstå det meste min far har aldrig lært hverken min bror eller jeg det, den klaphat

Jeg valgte at se noget andet af verden, da min familie aldrig rigig kommer herop...min fars søster har aldrig været her, og hans brødre har alle sammen været her 2 gange hver, så det er jo ikke fordi at vi er blevet overrendt på 33 år(min far har boet her siden jeg blev født)

Anmeld

26. juni 2009

tascia

LotteGabriella skriver:

hihihi hvor pudsigt....jeg kan heller ikke snakke det, andet end til feriebehov, men jeg forstå det meste min far har aldrig lært hverken min bror eller jeg det, den klaphat

Jeg valgte at se noget andet af verden, da min familie aldrig rigig kommer herop...min fars søster har aldrig været her, og hans brødre har alle sammen været her 2 gange hver, så det er jo ikke fordi at vi er blevet overrendt på 33 år(min far har boet her siden jeg blev født)

nej det var ikke mange gange!

min fars virksomhed sælger en del til norden så han er vel i DK hver 3 mdr. førhen var det oftere... min fars kone er med i ny og næ og sidst min onkler og tanter var her var da min mindste blev døbt for 1,5 år siden og så kommer de igen her til aug. så synes faktisk de er okay til at komme her op, når man tænker på de ikke har famile her oppe ud over mig

når vi må hellere stoppe den her så vi ikke spammer denne tråd

god aften til dig

//Natascia

Anmeld

26. juni 2009

LotteGabriella

tascia skriver:

nej det var ikke mange gange!

min fars virksomhed sælger en del til norden så han er vel i DK hver 3 mdr. førhen var det oftere... min fars kone er med i ny og næ og sidst min onkler og tanter var her var da min mindste blev døbt for 1,5 år siden og så kommer de igen her til aug. så synes faktisk de er okay til at komme her op, når man tænker på de ikke har famile her oppe ud over mig

når vi må hellere stoppe den her så vi ikke spammer denne tråd

god aften til dig

//Natascia

tak og i lige måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.