oprette indboforsikring på trods af RKI??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2013

B&J

wamse skriver:

Har snakket med dem i dag, og de tager ikke længere nye kunder ind, som er i rki.

Men snakkede med topdanmark bagefter, og der kunne jeg godt, men mod et ekstra gebyr på 50%. Men Jeg har sagt ja til det, for skal have forsikring nu Skal betale et år forud, men det er okay

det er da ikke godt det eneste vi fik at vide var at vi skulle bare til koble det via pbs

men godt du fik topdanmark

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2013

wamse

bøllen skriver:

Tænkte nu også på din bank  Syntes da de behandler dig som anden rangs borger ( UNDSKYLD ) men der er jo en grund til man er endt i RKI, selv forskyldt eller ej, men derfor har man da stadigvæk behov for samme service.

Og det er da trist at man ikke engang kan få tegnet en forsikring, totalt på r.... hvis der skulle ske noget

Kan huske jeg læste om en familie, hvis hun var brændt, og de havde ikke en indbo forsikring, og der var mange, som svinede dem,. fordi de jo "bare" kunne have forsikret sig, og nu stod de uden mulighed for at købe noget af alt det, som de havde mistet. Men hvis man ikke kan oprette en forsikring, så er man jo helt ude og skide

Anmeld

4. april 2013

wamse

Silas&Mille skriver:

Hold da op en røv bank. Undskyld mit sprog.

De er der da også lidt for at hjælpe folk.
Eller er der noget jeg har misforstået ?

Jeg havde en hjemmevejleder tilknyttet hjemmet, for at hjælpe mig med at få klaret nogle ting, og han troede ikke på det, så jeg gav ham fuldmagt til selv at tjekke op på det, og han vendte noget slukøret tilbage, og gav mig ret Der er bare ikke mere at komme efter

Anmeld

4. april 2013

bøllen

wamse skriver:

Kan huske jeg læste om en familie, hvis hun var brændt, og de havde ikke en indbo forsikring, og der var mange, som svinede dem,. fordi de jo "bare" kunne have forsikret sig, og nu stod de uden mulighed for at købe noget af alt det, som de havde mistet. Men hvis man ikke kan oprette en forsikring, så er man jo helt ude og skide

ja det jo lige det.... Hvad pokker gør man så lige ???

Når man gerne vil men ikke kan / må

Anmeld

4. april 2013

wamse

bøllen skriver:

ja det jo lige det.... Hvad pokker gør man så lige ???

Når man gerne vil men ikke kan / må

Det er ihvertfald en måde at holde folk nede på

Anmeld

5. april 2013

Zelinasmor

Baagøe skriver:

Det er da møgdyrt for en indboforsikring Jeg giver 1200 kr om året... Topdanmark er et af de dyre selskaber

Jeg får 20% rabat fordi mine forsikringer er samlet der. Både min indbos forsikring og min datters og min ulykkesforsikring og knallert forsikring er billigere hos top Danmark end hos alka (hvor jeg havde forsikringer før) jeg synes ikke det er dyrt når jeg så samlet sparer de andre steder. 

Anmeld

17. april 2013

Pige2009

xoxotasha skriver:

Jeg får 20% rabat fordi mine forsikringer er samlet der. Både min indbos forsikring og min datters og min ulykkesforsikring og knallert forsikring er billigere hos top Danmark end hos alka (hvor jeg havde forsikringer før) jeg synes ikke det er dyrt når jeg så samlet sparer de andre steder. 

Af alle de selskaber jeg har været i, var TD de dyreste Men dejligt du føler, du sparer penge

Anmeld

11. juni 2013

journalist-metroxpress

Hejsa,

jeg skriver herinde, fordi jeg er journalist og arbejder på at skrive en artikel til avisen om netop hvor uretfærdigt det er, at folk, der står i RKI har så store problemer med at tegne forsikringer hos mange selskaber.
(jeg er fortsat stadig ikke så langt i min research, men så vidt jeg har kunnet finde ud af indtil videre, må forsikringsselskaberne slet ikke nægte at tegne en forsikring pga RKI)

I den forbindelse er jeg stødt på jeres tråd herinde. 

Kunne nogen af jer, der har haft problemer have lyst til at snakke lidt mere med mig om det? I så fald må du meget gerne kontakte mig enten her eller på mt@mx.dk eller på 38400645

mvh og god dag

Marie Tromborg, metroxpress

Anmeld

11. juni 2013

UnderStjernerne

Har ikke lige fået læst tråden igennem, så beklager hvis jeg gentager noget der allerede er blevet sagt 

En hundeansvarsforsikring er lovpligtig, så den skal du kunne få uanset om du står registreret i RKI eller ej. Jeg ved ikke med indbosforsikring.. Og der er mange steder, hvor man kan få lov til at betale pr måned hvis det er for hårdt for økonomien at smide hele årsbeløbet på én gang 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.