oprette indboforsikring på trods af RKI??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2013

wamse

B&J skriver:

vi står i rki også og vi har IF

vi giver et beløb hver månede

hundeforsikring 153kr om måneden

og indbo og det er så dog med daniel livsforsikring også giver vi 250kr om måneden men så er indbo billiger

Så i kan godt betale månedligt på trods af RKI? I er ikke først kommet i RKI efter i har oprettet forsikringen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2013

B&J

wamse skriver:

Så i kan godt betale månedligt på trods af RKI? I er ikke først kommet i RKI efter i har oprettet forsikringen?

Niks brian har altis stået i rki pga han skylder på et gammel firma, og vi sad stramt i det på et tidspunkt og der røg jeg i rki og først sidste år fik vi indbo + livsforsikring på hjem og daniel, og molly fik vi først for ½år siden og der fik vi hundeforsikring

Anmeld

2. april 2013

wamse

Rockertand skriver:

Jeg forstår SLET ikke sammenhængen mellem de 2 ting?
Hvorfor i alverden skulle det ikke kunne lade sig gøre?

Altså samtlige selskaber, som jeg har været inde på, ser da en sammenhæng, for du skal markere om du står i RKI Hvis jeg gør det, så kan jeg åbenbart godt få en forsikring når jeg læser, andres erfaringer her inde, men skal så betale et år forud, som jeg kan se det på de selskaber jeg har været inde og se på.

Anmeld

2. april 2013

wamse

B&J skriver:

Niks brian har altis stået i rki pga han skylder på et gammel firma, og vi sad stramt i det på et tidspunkt og der røg jeg i rki og først sidste år fik vi indbo + livsforsikring på hjem og daniel, og molly fik vi først for ½år siden og der fik vi hundeforsikring

Super

Tak skal du have, jeg prøver at kontakte dem

Anmeld

2. april 2013

helle85

wamse skriver:

Jeg prøver at ringe rundt så

Fik mig nok formuleret forkert, for ved godt jeg skal betale forud, det var mere, at det er et helt år forud, der er et ret stort beløb for mig

okay på den måde ja det kan jeg godt forstå det er rigtig mange penge på en gang

Anmeld

2. april 2013

B&J

wamse skriver:

Super

Tak skal du have, jeg prøver at kontakte dem

det syntes jeg

Anmeld

2. april 2013

channie-g

wamse skriver:

Hvilket selskab har du?

Jeg afdrager også, men mit er på mange forskellige poster, så tager en af gangen.

danske forsikring, det er en underafdeling af top danmark

Anmeld

2. april 2013

Rockertand

wamse skriver:

Altså samtlige selskaber, som jeg har været inde på, ser da en sammenhæng, for du skal markere om du står i RKI Hvis jeg gør det, så kan jeg åbenbart godt få en forsikring når jeg læser, andres erfaringer her inde, men skal så betale et år forud, som jeg kan se det på de selskaber jeg har været inde og se på.

Øhh, nå, det er vi aldrig nogensinde blevet spurgt om (vi har altid assurandør ude, når vi vil skifte), vi har godt nok landbrugsforsikring (vi har ikke landbrug, men det var mest fordelagtigt), men vi har altid betalt 1 år forud, når vi har skiftet, og jeg troede ærligt, at det var normalt.
Jeg har ikke forstand på RKI og dets begrænsninger, men hvis du betaler forud, kan jeg ikke se, at det skulle have nogen betydning - man kan vel også komme i RKI efter, man har oprettet en forsikring?

Anmeld

2. april 2013

wamse

Rockertand skriver:

Øhh, nå, det er vi aldrig nogensinde blevet spurgt om (vi har altid assurandør ude, når vi vil skifte), vi har godt nok landbrugsforsikring (vi har ikke landbrug, men det var mest fordelagtigt), men vi har altid betalt 1 år forud, når vi har skiftet, og jeg troede ærligt, at det var normalt.
Jeg har ikke forstand på RKI og dets begrænsninger, men hvis du betaler forud, kan jeg ikke se, at det skulle have nogen betydning - man kan vel også komme i RKI efter, man har oprettet en forsikring?

Jeg fik fx inddraget mit benzinkort, da jeg røg i RKI på trods af, at betalingen til dem på intet tidspunkt var forsinket. Så det kan have en betydning selvom man ikke var i RKI fra start, men ved ikke, om det gælder forsikring også

Men jeg må ringe lidt rundt, så jeg kan få styr på den del også

Anmeld

2. april 2013

Rockertand

wamse skriver:

Jeg fik fx inddraget mit benzinkort, da jeg røg i RKI på trods af, at betalingen til dem på intet tidspunkt var forsinket. Så det kan have en betydning selvom man ikke var i RKI fra start, men ved ikke, om det gælder forsikring også

Men jeg må ringe lidt rundt, så jeg kan få styr på den del også

Okay, så det har altså flere konsekvenser udover det, at man ikke kan låne penge, så blev jeg det klogere....
Håber, at du finder et godt selskab

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.