oprette indboforsikring på trods af RKI??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2013

Leneur

Jeg har indboforsikring gennem min bank, så det kan være din bank også kan gøre det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2013

wamse

Rockertand skriver:

Okay, så det har altså flere konsekvenser udover det, at man ikke kan låne penge, så blev jeg det klogere....
Håber, at du finder et godt selskab

Tak skal du have Ja det har flere konsekvenser end man lige regner med, men sådan er det jo, jeg vil gerne bare have styr på mit økonomiske rod, og have forsikringer, for alt andet er jo alt for risikabelt

Anmeld

2. april 2013

wamse

Leneur skriver:

Jeg har indboforsikring gennem min bank, så det kan være din bank også kan gøre det.

Tak for info, men min bank vil på ingen måde røre ved mig Jeg har ikke engang en fast bankrådgiver, da jeg står i RKI. Mit budget skal jeg selv have 100% styr på, for de hjælper ikke når jeg står i RKI

Anmeld

2. april 2013

Laulund87

Ej hvor er det unfair hvis man ikke kan have forsikringer pga RKI

Håber du finder et selskab der vil se bort fra det, det ser da ud til at det kan lade sig gøre nogle steder

Anmeld

2. april 2013

wamse

Laulund87 skriver:

Ej hvor er det unfair hvis man ikke kan have forsikringer pga RKI

Håber du finder et selskab der vil se bort fra det, det ser da ud til at det kan lade sig gøre nogle steder

Ja jeg prøver jo på at få styr på de basale ting, ellers kan jeg heller ikke få overblikket over, hvad jeg kan afdrage på mine gældsposter Så det er lidt som at gå i ring....

De ringer fra IF i løbet af eftermiddagen, og så må jeg se, hvad de siger

Anmeld

2. april 2013

Laulund87

wamse skriver:

Ja jeg prøver jo på at få styr på de basale ting, ellers kan jeg heller ikke få overblikket over, hvad jeg kan afdrage på mine gældsposter Så det er lidt som at gå i ring....

De ringer fra IF i løbet af eftermiddagen, og så må jeg se, hvad de siger

Ja det kan jeg godt forstå det føles som!

Anmeld

4. april 2013

wamse

B&J skriver:

Niks brian har altis stået i rki pga han skylder på et gammel firma, og vi sad stramt i det på et tidspunkt og der røg jeg i rki og først sidste år fik vi indbo + livsforsikring på hjem og daniel, og molly fik vi først for ½år siden og der fik vi hundeforsikring

Har lige tjekket med If og der kan man ikke når man står i rki det er en forholdsvis ny regel, som de har indført

Anmeld

4. april 2013

B&J

wamse skriver:

Har lige tjekket med If og der kan man ikke når man står i rki det er en forholdsvis ny regel, som de har indført

har du ringet der ind

for det lyder da ikke godt for vi kunne da eller kan vi har dem da nu

Anmeld

4. april 2013

bøllen

wamse skriver:

Tak for info, men min bank vil på ingen måde røre ved mig Jeg har ikke engang en fast bankrådgiver, da jeg står i RKI. Mit budget skal jeg selv have 100% styr på, for de hjælper ikke når jeg står i RKI

Hvad pokker er det for en service din bank yder ( eller EJ )

hvorfor skulle man ikke været berettigt til samme tilbud bare fordi man er i RKI

man har vel om ikke andet lige så meget behov for evt vejledning

Anmeld

4. april 2013

wamse

B&J skriver:

har du ringet der ind

for det lyder da ikke godt for vi kunne da eller kan vi har dem da nu

Har snakket med dem i dag, og de tager ikke længere nye kunder ind, som er i rki.

Men snakkede med topdanmark bagefter, og der kunne jeg godt, men mod et ekstra gebyr på 50%. Men Jeg har sagt ja til det, for skal have forsikring nu Skal betale et år forud, men det er okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.