oprette indboforsikring på trods af RKI??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22.115 visninger
48 svar
6 synes godt om
2. april 2013

wamse

Vil lige høre om nogen her inde har kunnet oprette indbo forsikring på trods af, at har stået eller står RKI, og i hvilket selskab??

Jeg har ikke indbo eller den lovpligtige hundeansvarsforsikring, og det vil jeg gerne have styr på, men det ser ikke ud til at jeg kan det, når jeg står i RKI

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2013

channie-g

wamse skriver:

Vil lige høre om nogen her inde har kunnet oprette indbo forsikring på trods af, at har stået eller står RKI, og i hvilket selskab??

Jeg har ikke indbo eller den lovpligtige hundeansvarsforsikring, og det vil jeg gerne have styr på, men det ser ikke ud til at jeg kan det, når jeg står i RKI

jeg har alle dage haft både indbo og hundforsikring og jeg har været i rki ind til for et år siden... det har ikke været noget problem, men jeg betaler også a på det fast

Anmeld

2. april 2013

wamse

channie-g skriver:

jeg har alle dage haft både indbo og hundforsikring og jeg har været i rki ind til for et år siden... det har ikke været noget problem, men jeg betaler også a på det fast

Hvilket selskab har du?

Jeg afdrager også, men mit er på mange forskellige poster, så tager en af gangen.

Anmeld

2. april 2013

Zelinasmor

Da jeg fik alle mine forsikringer oprettet hos topdanmark stod jeg i RKI. Der var ingen problemer. Jeg har indbo, ulykke (min datter og jeg) og knallert forsikring hos dem. De er billige! 

Anmeld

2. april 2013

wamse

xoxotasha skriver:

Da jeg fik alle mine forsikringer oprettet hos topdanmark stod jeg i RKI. Der var ingen problemer. Jeg har indbo, ulykke (min datter og jeg) og knallert forsikring hos dem. De er billige! 

Jeg tjekker lige ved dem Betaler du så et helt år forud?

Anmeld

2. april 2013

Zelinasmor

wamse skriver:

Jeg tjekker lige ved dem Betaler du så et helt år forud?

Alt afhængig af hvilken forsikring vi snakker om, kan du betale hver måned eller hvert halve år.

Jeg betaler hvert halve år for mine (fordi jeg står i RKI må jeg ikke betale pr. måned)  Men en indbo hos topdanmark koster mig kun 164kr om måneden.

Anmeld

2. april 2013

helle85

wamse skriver:

vi har tryg og vi stå i rki.

min kærste have indbosforsiiking da vi flyttet sammen og der stod han i rki men det er så også ca 8 år siden

i år har vi også tegnet en hunde forsikring.

nå man opretter det så skal man betale for et år eller 3 mdr an på hvor tit man vil betale. og det er uandset om man stå i rki eller ej så skal man betale forud

Anmeld

2. april 2013

B&J

vi står i rki også og vi har IF

vi giver et beløb hver månede

hundeforsikring 153kr om måneden

og indbo og det er så dog med daniel livsforsikring også giver vi 250kr om måneden men så er indbo billiger

Anmeld

2. april 2013

Rockertand

wamse skriver:

Jeg forstår SLET ikke sammenhængen mellem de 2 ting?
Hvorfor i alverden skulle det ikke kunne lade sig gøre?

Anmeld

2. april 2013

wamse

helle85 skriver:

vi har tryg og vi stå i rki.

min kærste have indbosforsiiking da vi flyttet sammen og der stod han i rki men det er så også ca 8 år siden

i år har vi også tegnet en hunde forsikring.

nå man opretter det så skal man betale for et år eller 3 mdr an på hvor tit man vil betale. og det er uandset om man stå i rki eller ej så skal man betale forud

Jeg prøver at ringe rundt så

Fik mig nok formuleret forkert, for ved godt jeg skal betale forud, det var mere, at det er et helt år forud, der er et ret stort beløb for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.