hvor mange er vi der stadigvæk prøver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2009

silden85

baby2010 skriver:

Ih I to - nu må I snart joine min klub! Vi skal SÅ meget være gravide sammen alle tre

jeg vil også gerne være med snart p.s kryds finger for mig imorgen, skal til svendeprøve kl. 9.45- 10.45

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2009

Snuffler25

MyBaby skriver:

Vi prøver også! Jeg skulle få mens. idag, så håber meget, den ikke kommer!

Kom den så igår eller was? 

Anmeld

30. juni 2009

mortil(nichlasogmathias)

silden85 skriver:

jeg vil også gerne være med snart p.s kryds finger for mig imorgen, skal til svendeprøve kl. 9.45- 10.45

held og lykke...

Anmeld

30. juni 2009

silden85

karina22 skriver:

held og lykke...

tak jeg fik 10

Anmeld

30. juni 2009

mortil(nichlasogmathias)

silden85 skriver:

tak jeg fik 10

ej hvor flot......

Anmeld

30. juni 2009

FrkT

Vi prøver også stadig på 3. snart 4. måned.... VIL altså være gravid snart. Kom nu kom nu  Hepper også på alle jer, kan de ikke gøre det til "alle der vil være gravide bliver det i denne måned"s-måned??? He he

Anmeld

30. juni 2009

silden85

FrkT skriver:

Vi prøver også stadig på 3. snart 4. måned.... VIL altså være gravid snart. Kom nu kom nu  Hepper også på alle jer, kan de ikke gøre det til "alle der vil være gravide bliver det i denne måned"s-måned??? He he

det ville ellers være dejligt

Anmeld

30. juni 2009

silden85

Det kan være at vi skal finde en finde en dag hvor vi kan teste fælles for at støtte hinanden nu når vi ikke har baby 2010 mere til at lave fællestestning

Anmeld

1. juli 2009

FrkT

silden85 skriver:

Det kan være at vi skal finde en finde en dag hvor vi kan teste fælles for at støtte hinanden nu når vi ikke har baby 2010 mere til at lave fællestestning

Absolut. Men for mit vedkommende går der lige lidt tid før jeg kan teste igen, for Fru Rød kom lige på besøg i går...

Anmeld

3. juli 2009

Caliha

Hmm frøken rød er ikke kommet endnu her, skulle ellers været kommet i tirsdags. havde regnet forkert med hensyn til tidligere indlæg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.