CH2012 skriver:
Hej alle skønne kvinder 
Først og fremmest: God påske...
Jeg har et spørgsmål som lyder: Vil I undgå at forsøge at blive gravid i marts måned, når nu man så ville have termin i december - og i mit tilfælde så have termin ca. omkring 14-16. december? Med "risiko" for først at føde f.eks. den 24. eller 31. december? 
Hvad ville I gøre? Jeg er meget delt... Synes det ville være synd hvis det blev en af de to dage, for barnet - men har det også underligt med at "udsætte" vores forsøg... 
Jeg ville slet ikke tøve

Jeg havde termin med min datter d. 24.12.
Fik hindeløsning (en slags igangsættelse) d. 22.12 og 23.12.
Hun ville dog ikke ud, så d. 25.12 tog de vandet og hun er født d. 26.12

Jeg synes ikke det er synd for barnet - hun er så højt ønsket at vi ikke kunne vente.
Jeg mener at det er forældrenes skyld at det bliver synd for barnet...
Herhjemme bliver ALT julepynt fjernet d. 25.12 og der bliver pyntet til fødselsdag. Desuden har vi sagt til familien at der ikke skal byttes julegaver den dag - og hvis de skal, så må de åbnes derhjemme. For der er ikke andre end fødselsdagsbarnet som skal have gaver den dag. Desuden gør vi det til en tradition at vi fyrer fyrværkeri af for hende når det bliver mørkt

Desuden synes jeg det er dumt at tænke så meget over terminen

min nr. 2 kommer midt i juli.. Der er detsommerferie - så kan hun ikke dele ud i skolen og alle er på ferie. Sådan vil jeg ikk planlægge mine børn

de er sati verden fordi jeg ikke kan undvære dem én dag mere
Anmeld