Marts måned eller IKKE marts måned? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2013

fairlady

personligt synes jeg den eneste rigtig slemme dag at have fødselsdag må være den 1/1. Jeg er selv født den 29. dec. (ville da foretrække den 24. eller 31.!)og passer det ikke ind i programmet, bliver fødselsdagen rykket til en anden dag og det vil man jo også kunne gøre hvis man er født den 1/1.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2013

dina1980

bare jeg for bare et barn så må den komme om det jul, nytår, påske pinse, sommer vinter, den er ønsket lige meget med hva dag det bliver

Anmeld

23. marts 2013

CH2012

dina1980 skriver:

bare jeg for bare et barn så må den komme om det jul, nytår, påske pinse, sommer vinter, den er ønsket lige meget med hva dag det bliver

Jeg tænker på barnet - og om barnet, når det bliver ældre, synes det er lidt øv, at have fødselsdag en af de dage? Ønsket omkring et barn er kæmpestort her, og jeg er sådan også "ligeglad" hvilken dag det kommer, - bare det kommer  Men det er for barnets skyld, at jeg er i tvivl... 

Anmeld

23. marts 2013

CH2012

fairlady skriver:

personligt synes jeg den eneste rigtig slemme dag at have fødselsdag må være den 1/1. Jeg er selv født den 29. dec. (ville da foretrække den 24. eller 31.!)og passer det ikke ind i programmet, bliver fødselsdagen rykket til en anden dag og det vil man jo også kunne gøre hvis man er født den 1/1.

Må jeg spørge hvorfor du ville foretrække at have d. 24 eller 31? 

Anmeld

23. marts 2013

dina1980

syntes det er lige meget med hvornår barnet har fødselsdag. hvis den bliver født den 24 december så den vel bare heldig.

Anmeld

23. marts 2013

CH2012

dina1980 skriver:

syntes det er lige meget med hvornår barnet har fødselsdag. hvis den bliver født den 24 december så den vel bare heldig.

Vi ville i hvert fald sørge for, at barnet ikke ville gå glip af noget.... 

Anmeld

23. marts 2013

dina1980

CH2012 skriver:

Vi ville i hvert fald sørge for, at barnet ikke ville gå glip af noget.... 

ja  den ville da bare nyde at få så mange gaver, det barn ville altid være en stor gave man ønskede sig til julegave

Anmeld

23. marts 2013

Kløver

Ja, jeg vil netop hoppe over så vi undgår dec og start jan, jeg har selv den 25 dec og ja de fleste holder jo ikke fødselsdag på deres dag men må rykke det, men ikke nemt at rykke det pga både jul og nytår. Så ja jeg ved selv hvordan det er, jeg prøver ihvertfald selv at undgå jul/nytår

Anmeld

23. marts 2013

fairlady

CH2012 skriver:

Må jeg spørge hvorfor du ville foretrække at have d. 24 eller 31? 

For der er stor set ingen der har tid til at komme til fødselsdag, den 29. Enten er der julefrokost, eller også skal folk have handlet ind til nytårs aften, eller noget andet.

Den 24. og den 31. er der da mulighed for at blive fejret, da folk jo alligevel skal holde jul eller nytår sammen med en.

Anmeld

23. marts 2013

Kløver

dina1980 skriver:

ja  den ville da bare nyde at få så mange gaver, det barn ville altid være en stor gave man ønskede sig til julegave

Jeg er selv julebarn og må indrømme det i mange år ikke var en fordel ang gaver, da det forvirrede og man blandede jul og fødselsdag så meget sammen man ikke følte det som ens dag, og trels med den ene gang om året, at man skal gemme ønskerne

Man overlever selvfølgelig, men er også mange ulemper ved at have fødselsdag lige midt i julen/ årsskiftet, så jeg må indrømme det er mega trels, og har ofte ønsket det anderledes selvom man også vænner sig til at det er sådan har i øvrigt den 25 dec

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.