Hvorfor underskriver du dig med Henriette 16 år igennem kommunen ??
Undskyld men det provokerer mig helt vildt ..
Det kan godt ske det p........ dig.
Men ikke mig for jeg ved jo hvorfor jeg stadig er på kh/for-revedringen.
Jeg tog min udd i 97 + en del kursus har arbejde fra jeg var ca12 år til jeg var 21 og været ude i dit og dat+ født 3 børn holdt barsel arbejde lidt i dit og dat.
Men pga jeg siden 2006 har fået afvide jeg har 5 pysisk sygdomme= Borderline,ptsd,generel angst.panik angst og adhd og jeg har gigt i fingerne.knæne,ryggen og cs ryg + 2 skader på ryggen,mave/tarmesygdom og jeg lige er blive operere igen her den 19/3 så pt sygmeldt lidt tid indtil jeg er klar igen.Jeg er sat til kun må arbejde ca 16 timer pr uge af lægerne,pysisk afd pykologer osv og jo været igennem pt 3 arbejdensprøveningen nu her for af jeg snart/ endelig og håber på af komme på flexjob med skån. Da jeg har takke nej tak til pension og ikke ønsker det og ville ud og arbejde om det så kun er 16 timer pr uge til jeg er 67 for jeg ønsker ikke pension og bare gå hjemme men jeg kan heller ikke tåle for meget.
kan fortalle så meget jeg er vokse op uden for hjemme boede 49 steder set og opleve vold 5 søskene med 3 mænd har min mor fået min far 4 tøsser med 3 damer. Jeg boede i de første 10 forskelige plejefamilie blive gravid som 14 år af min plejefar det midsbrugt mig igennem 5 år føde en død datter i uge 17-18 ca.flytte fra skolehjem til 2 andre skolehjem ungdomsbolig 2 stk og 2 lejligheder eget hus i 2007 til 2011 og nu i nyt større hus igennem 1 år.
tro folk skal kende mig og høre om mit liv før de kan sætte sig ind i hvorfor jeg er her nu og lever i nu er mange der roser mig så op i røven med jeg har været på kh revdiringen lille alm job osv jeg er bare glad for jeg lever har en dejlig mand og 4 dejlig børn og de bytyder alt for mig + ja jeg ville da ønske jeg kunne arbejde 37 timer og tjen det 2-3 mere ind jeg pt får for 9062 kr efter skat er da ikke det vilde jeg får af penge for kommunen pt.Men det er bedre ind ingen ting tros 2300 kr går til medicin pr mdr for mine sygdomme men JEG VIL IKKE PÅ PENSION.Så er flexjob min sidste løsningen er jeg med på den bare ud lidt af og til og yde for af kunne nyde mine små 9062 kr.
yder mere så sætte jeg mig ind i de regler der er på dit og dat.
Mvh
Henriette
Anmeld