Hep 
Desuden så skal man se en hundemor hvordan hun "tæsker" sine hvalpe for at opdrage dem-Der kan man snakke om en "hård hund"
Der er ingen nåde,hvis hvalpen ikke kender sin plads og opfører sig ordentligt.
Istedet for hundemor er det nu et menneske der er den øverste i flokken-
Og sætter man ikke sin hund på plads,får man en hund der i værste fald må aflives fordi den skambider andre hunde/eller et barn den dag den møder modstand.
Hunde er IKKE babyer der skal bæres,mades eller klædes i tøj-, Det er et dyr der skal kende sin plads-og det ville rigtig mange ejer have godt af at tænke på.
1. Vi ser i min familie hundene som et familiemedlem og det er der INGEN der kan lave om på!
2. Hunde skal respekteres af folk som besøger os
3. Hun gumpede ikke fordi hun vil dominere ham, MEN fordi hun ville prøve at få hans opmærksomhed og lege
4. Dette indlæg er ikke en debat om hvorvidt man opdrager sin hund eller ej, MEN det gør vi skam, MEN som skrevet, så er hun en unghund og opdragelse tager tid/tålmodighed.
Desuden, så har mine forældre haft hund de sidste 25 år og vi har altid haft dejlige hunde, som aldrig har bidt nogle, tværtimod, de kan omgås alle! SÅ det har intet at gøre, med at hun lige gumpede på min svoger, at hun kan komme til at bide andre!!
5. Jeg sætter ikke hunden på plads, DA min svoger sidder og griner og synes det er sjovt, men pludselig ændrer mening og sparker hende væk! Det er forkert gjort af ham og det skal hunden IKKE bøde for!
Anmeld