Kan I huske dengang...........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2013

MyLove E

J- man samlede brevpapir....? Man sad og duftede til det og puttede det i mapper..... Mmm... Husker det tydeligt...

Og hvad med glansbillederne...? Jeg sad altid og arrangerede mine glansbilleder i "med duft", "med glitter", "uden glitter" og "engle"

Når man gik i skoven en forårs/sommermorgen og gik og kiggede op i trækronerne...? Duften af at alting lige var sprunget ud og solen der titter igennem bladene... Mmm...

Dengang da man smurte sig en madpakke og legede at man nu løb hjemmefra..? Hehe... Så satte jeg mig ude i skoven i vores baghave og kiggede på huset og tænkte "Yeah hvor er jeg langt hjemmefra!"...

Dig....?

Jeg samle også brevpapir og min veninde som var 2år ældre end mig hun snød mig altid når vi bytte:-(:-)

Men det var også den gang at når man havde bøjle på kunne man ikke skjule det, jeg kunne i hvertfald ikke. Togskinner foroven og forneden nakketræk med gane bøjle... JA TAK det kunne jeg:-):-):-)

I da kan jo ikke se at de unge mennesker har bøjle på..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2013

Maja88

Uh jeg samlede på brevpapir... servietter... bestikposer... glansbilleder... didl.. og spicegirls billeder...

Wow...

Kan huske dengang take that gik fra hinanden...

men så blev det nye bare westlife...

bufallo sko var et hit.. eller trompetbukser... elskede mine trompetbukser..

kan huske at holdkæftbolsche var enormt og fyldte hele munden

Anmeld

19. marts 2013

Muhmi

Maja88 skriver:

Uh jeg samlede på brevpapir... servietter... bestikposer... glansbilleder... didl.. og spicegirls billeder...

Wow...

Kan huske dengang take that gik fra hinanden...

men så blev det nye bare westlife...

bufallo sko var et hit.. eller trompetbukser... elskede mine trompetbukser..

kan huske at holdkæftbolsche var enormt og fyldte hele munden

Jeg GRÆD da Take that gik fra hinanden!! 

Anmeld

19. marts 2013

B&J

Muhmi skriver:

Åårh det lyder godt nok også hyggeligt da!

JAAAAAAAAAAA

Anmeld

19. marts 2013

Kløver

Åh ja helt sikkert og samlede også på servietter i en årgang

Anmeld

19. marts 2013

esioul

Muhmi skriver:

- man samlede brevpapir....? Man sad og duftede til det og puttede det i mapper..... Mmm... Husker det tydeligt...

Og hvad med glansbillederne...? Jeg sad altid og arrangerede mine glansbilleder i "med duft", "med glitter", "uden glitter" og "engle"

Når man gik i skoven en forårs/sommermorgen og gik og kiggede op i trækronerne...? Duften af at alting lige var sprunget ud og solen der titter igennem bladene... Mmm...

Dengang da man smurte sig en madpakke og legede at man nu løb hjemmefra..? Hehe... Så satte jeg mig ude i skoven i vores baghave og kiggede på huset og tænkte "Yeah hvor er jeg langt hjemmefra!"...

Dig....?

Jeg husker glans billeder

Diddel papir (som man byttede med dem fa klassen, så man havde forskellige)

Brev papir.

- og ikke mindst når jeg pakkede dukkevognen og skred over i skoven når mor var dum

Anmeld

19. marts 2013

FrkZier

Var vild med spice girls klistermærkerne Der blev spist meget tyggegummi dengang

Ej guuud og de der billeder af spicegirls!! 

Anmeld

19. marts 2013

Muhmi

FrkZier skriver:

Ej guuud og de der billeder af spicegirls!! 

Fra "Vi unge" Altså plakaterne?

Anmeld

19. marts 2013

FrkZier

Muhmi skriver:

Fra "Vi unge" Altså plakaterne?

Nej de der på størrelse mde er almindeligt fotografi, man købte dem i pakker med et par stykker - alle på min skole havde dem og så byttede vi osv 

Anmeld

19. marts 2013

Muhmi

FrkZier skriver:

Nej de der på størrelse mde er almindeligt fotografi, man købte dem i pakker med et par stykker - alle på min skole havde dem og så byttede vi osv 

Ej ja, det er sgu rigtigt, kan jeg godt huske nu.. Fandt vist bare ud af at det var en meget dyr hobby hehehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.