- man samlede brevpapir....? Man sad og duftede til det og puttede det i mapper..... Mmm... Husker det tydeligt...
Og hvad med glansbillederne...? Jeg sad altid og arrangerede mine glansbilleder i "med duft", "med glitter", "uden glitter" og "engle"
Når man gik i skoven en forårs/sommermorgen og gik og kiggede op i trækronerne...? Duften af at alting lige var sprunget ud og solen der titter igennem bladene... Mmm...
Dengang da man smurte sig en madpakke og legede at man nu løb hjemmefra..? Hehe... Så satte jeg mig ude i skoven i vores baghave og kiggede på huset og tænkte "Yeah hvor er jeg langt hjemmefra!"...
Dig....?
Ja, det kan jeg bestemt godt huske og har stadig en mappe i kælderen med brevpapir, en med Anders And blade og en sidste med glansbilleder - når jeg åbner dem bliver jeg barn igen 
Jeg husker at da jeg var barn kunne man uden at frygte alverdens dødelige sygdomme røre æg og sukker op og spise som slik - nogle gange kom vi chokoladepulver i. En dejlig æggesnaps, som min datter må gå glip af 
Dengang man legede ude hele dagen, slå hul på knæet og legede videre og man sidst på dagen kunne høre alle forældre råbe ud ad døren " DU SKAL SPIIIIIIISE". 5 min efter "NUUUUUUUUUUUUUU". En hurtig omgang aftensmad og så ud at lege igen.
Og da det er min fødselsdag idag tænker jeg naturligvis på de gange jeg er blevet vækket af grydelåg og fødselsdagsskrål af min lille familie - spiste hjemmelavet boller med hemmelig ingrediens, drak varm chokolade og spiste en helt ALMINDELIG lagkage med masser af kagecreme og flødeskum 
Tiden flyver afsted...heldigivis er der masser af gode minder, følelser og kiksede billeder af gennemgå når man bliver SÅ gammel af man begynder at glemme 
/Fenja 
Anmeld