Husker i at rose jer selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2013

MorDk

AalborgPigen skriver:

Sådan har jeg det også.. Hvis jeg så laver noget jeg ikke syntes er så godt, så slår jeg også mig selv oven i hovedet... ! Det er en træls "egenskab" og have..

Ej hvor lækkert.. Hvad fik han med ?

Agurkestænger og gulerodstave samt pikantost til at "dyppe i"

Knækbrød med smør

Æblerbåde & Vindruer

Frugtstang med blåbær

Mad med torskerogn

Mad med æggesalat

Mad med hvidløgspølse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2013

B&J

AalborgPigen skriver:

Ros er også så mærkeligt.. Det er i hvert fald svært at tage imod..

jaaa det er møg hammer svært, for min kæreste roser tit mig fordi jeg har tabt mig og han siger jeg ser godt ud osv, og mig ja ja siger jeg bare og ja og tak siger jeg så øhhhh det er skisme ikke pænt, men jeg er bare ikke god til det

Anmeld

20. marts 2013

DitteFisk

AalborgPigen skriver:

Ja husker i at rose jer selv?

Jeg er meget dårlig til det. Men idag tænkte jeg at jeg fortjener da ros, for at have været så effektiv idag.

Jeg har idag bagt brød, vasket tøj, ryddet op i mine køkkenskuffer, lavet tonmousse til madpakken og lavet frikadeller til aftensmaden imorgen.

Hvad vil du rose dig selv for ???

Man skal huske sig selv.!

Ros til dig herfra 

Jeg er selv kanon dårlig til at modtage komplimenter, det siger min bedre halvdel også x) til gengæld fortæller jeg tit og ofte hvad jeg påskønner hos ham, for det fortjener han  

Men jeg har det nu ikke dårligt med mig selv, jeg elsker mit liv og det må jo betyde jeg har taget nogle skidegode valg og gjort det godt 

Anmeld

20. marts 2013

M (:

AalborgPigen skriver:

You GO GIRL !!!

Du er da for sej..

Mange tak.. 

Anmeld

20. marts 2013

Muffin_girl

emsaroto skriver:

Ja det er dejligt
det er nok min mors skyld, at jeg har det sådan med mig selv

Anmeld

20. marts 2013

Muffin_girl

MorDk skriver:

Agurkestænger og gulerodstave samt pikantost til at "dyppe i"

Knækbrød med smør

Æblerbåde & Vindruer

Frugtstang med blåbær

Mad med torskerogn

Mad med æggesalat

Mad med hvidløgspølse

Uhmme numme mums !

Anmeld

20. marts 2013

Muffin_girl

B&J skriver:

jaaa det er møg hammer svært, for min kæreste roser tit mig fordi jeg har tabt mig og han siger jeg ser godt ud osv, og mig ja ja siger jeg bare og ja og tak siger jeg så øhhhh det er skisme ikke pænt, men jeg er bare ikke god til det

Det er også skide hammerende svært!! Jeg kan sagtens forstå dig...

Anmeld

20. marts 2013

MorDk

AalborgPigen skriver:

Uhmme numme mums !

Han spiste rup&stup

Anmeld

20. marts 2013

Kloster

AalborgPigen skriver:

Ja husker i at rose jer selv?

Jeg er meget dårlig til det. Men idag tænkte jeg at jeg fortjener da ros, for at have været så effektiv idag.

Jeg har idag bagt brød, vasket tøj, ryddet op i mine køkkenskuffer, lavet tonmousse til madpakken og lavet frikadeller til aftensmaden imorgen.

Hvad vil du rose dig selv for ???

Man skal huske sig selv.!

Ja jeg husker at rose mig selv og faktisk næsten hver dag.

Men det er ikke så meget for fysiske ting, jeg gør, men mere ting, jeg får planlagt og får struktureret tiden praktisk til det, så det hele lykkes for mig. Jeg prøver at få mig selv anerkendt, for den jeg er.

Mit unikke jeg. Alle mennesker er unikke og det er jeg også. Jge bygger mig selv op og prøver at udvikle mig til en stærkere og stærkere person, så jeg kan leve op til mine ambitioner og med tiden bliver rigtig god til netop mit fag og mine opgaver

Anmeld

20. marts 2013

Muffin_girl

DitteFisk skriver:

Ros til dig herfra 

Jeg er selv kanon dårlig til at modtage komplimenter, det siger min bedre halvdel også x) til gengæld fortæller jeg tit og ofte hvad jeg påskønner hos ham, for det fortjener han  

Men jeg har det nu ikke dårligt med mig selv, jeg elsker mit liv og det må jo betyde jeg har taget nogle skidegode valg og gjort det godt 

Tak!
Det er da sejt du er go til at rose videre..

Jeg tror ikke det handler om at man skal være tilfreds/ikke tilfreds med sine valg.. Men mere om man er ydmyg..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.