Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mettefpigen skriver: Roser aldrig mig selv.... Det er sku svært når man ikk har det godt...
Roser aldrig mig selv.... Det er sku svært når man ikk har det godt...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fine_007 skriver: Jeg var god til at rose mig selv i forbindelse med mit job og mit studie, før jeg gik på barsel..Nu har jeg en søn på 14 dage, og banker virkelig mig selv i hovedet over, at jeg INTET praktisk får lavet herhjemme de her dage..
Jeg var god til at rose mig selv i forbindelse med mit job og mit studie, før jeg gik på barsel..Nu har jeg en søn på 14 dage, og banker virkelig mig selv i hovedet over, at jeg INTET praktisk får lavet herhjemme de her dage..
M (: skriver: Jeg roste igår mig selv for, at min lille Hjalte havde tage så fint på i vægt over weekenden - det må betyde, at jeg har styr på det der amning..
Jeg roste igår mig selv for, at min lille Hjalte havde tage så fint på i vægt over weekenden - det må betyde, at jeg har styr på det der amning..
maria_josse skriver: Det det med at rose og anerkende sig selv, er bestemt mit svage punkt Men jeg kan med sikkerhed sige, at jeg er en god og varm mor for mit barn
Det det med at rose og anerkende sig selv, er bestemt mit svage punkt Men jeg kan med sikkerhed sige, at jeg er en god og varm mor for mit barn
Månsson skriver: Jeg forklare dagligt Jack (min mand) at han har en meget dygtig og fantastisk kone der sådan laver smukke børn til ham ha ha ej gas eller det er det nu ikke for jeg siger det til ham Men direkte roser mig selv ved jeg ikke om jeg gør, men tror heller ikke set er et behov jehoeg har, jeg hviler i mig selv og ved hvad jeg kan og ikke kan. Men hvis jeg en dag gør noget ekstra ordinært kan jeg da godt tænke at jeg er the shit
Jeg forklare dagligt Jack (min mand) at han har en meget dygtig og fantastisk kone der sådan laver smukke børn til ham ha ha ej gas eller det er det nu ikke for jeg siger det til ham Men direkte roser mig selv ved jeg ikke om jeg gør, men tror heller ikke set er et behov jehoeg har, jeg hviler i mig selv og ved hvad jeg kan og ikke kan. Men hvis jeg en dag gør noget ekstra ordinært kan jeg da godt tænke at jeg er the shit
bøllen skriver: Nej det gør jeg ikke. Og er MEGET dårlig til at modtage ros
Nej det gør jeg ikke. Og er MEGET dårlig til at modtage ros
StineW79 skriver: Jeg siger tit til mig selv at jeg er verdens bedste mor, til lige mine børn. For ved du hva det er jeg!! Vh stine
Jeg siger tit til mig selv at jeg er verdens bedste mor, til lige mine børn. For ved du hva det er jeg!! Vh stine
twinny skriver: Jeg roser aldrig mig selv. Men men men min mand roser mig hver dag. Og jeg roser tit ham. Nok ikke hver dag, for nogen gange sidder han i sofaen og spiller fifa hele dagen, det fortjener han ikke ros for. Men han fortjener sine dage, da han er fantastisk til at hjælpe med børn og alle huslige pligter. Men men men jeg har da ryddet op hele hytten og vasket i bund (Lyder ikke af meget, men vi har været syg i weekend. Så det flød og vasketøjet var det dobbelt af vaskekurven).Og selvfølgelig været tjener for mine skønne drenge børn, Selvom man liiige er igang med vasketøjet. Så jeg klapper mig selv på skulderen.
Jeg roser aldrig mig selv. Men men men min mand roser mig hver dag. Og jeg roser tit ham. Nok ikke hver dag, for nogen gange sidder han i sofaen og spiller fifa hele dagen, det fortjener han ikke ros for. Men han fortjener sine dage, da han er fantastisk til at hjælpe med børn og alle huslige pligter. Men men men jeg har da ryddet op hele hytten og vasket i bund (Lyder ikke af meget, men vi har været syg i weekend. Så det flød og vasketøjet var det dobbelt af vaskekurven).Og selvfølgelig været tjener for mine skønne drenge børn, Selvom man liiige er igang med vasketøjet. Så jeg klapper mig selv på skulderen.
emsaroto skriver: Jeg roser mig selv ALT for meget!Jeg roser mig selv for min madlavning, min blog, mit sang, mine venskaber, min familie .. i det hele taget roser jeg bare mig selv med næsten alt.
Jeg roser mig selv ALT for meget!Jeg roser mig selv for min madlavning, min blog, mit sang, mine venskaber, min familie .. i det hele taget roser jeg bare mig selv med næsten alt.
B&J skriver: jeg roser aldrig mig selv men ved at jeg har gjordt en masse godt i løbet af dagen det tænker jeg på men ros jaa det er nok ikke så god til
jeg roser aldrig mig selv men ved at jeg har gjordt en masse godt i løbet af dagen det tænker jeg på men ros jaa det er nok ikke så god til
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128