Husker i at rose jer selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg siger tit til mig selv at jeg er verdens bedste mor, til lige mine børn. For ved du hva det er jeg!! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

twinny

Jeg roser aldrig mig selv.

Men men men min mand roser mig hver dag.

Og jeg roser tit ham. Nok ikke hver dag, for nogen gange sidder han i sofaen og spiller fifa hele dagen, det fortjener han ikke ros for. Men han fortjener sine dage, da han er fantastisk til at hjælpe med børn og alle huslige pligter.

Men men men jeg har da ryddet op hele hytten og vasket i bund (Lyder ikke af meget, men vi har været syg i weekend. Så det flød og vasketøjet var det dobbelt af vaskekurven).Og selvfølgelig været tjener for mine skønne drenge børn, Selvom man liiige er igang med vasketøjet.
Så jeg klapper mig selv på skulderen.

Anmeld

19. marts 2013

Fine_007

AalborgPigen skriver:

Ja husker i at rose jer selv?

Jeg er meget dårlig til det. Men idag tænkte jeg at jeg fortjener da ros, for at have været så effektiv idag.

Jeg har idag bagt brød, vasket tøj, ryddet op i mine køkkenskuffer, lavet tonmousse til madpakken og lavet frikadeller til aftensmaden imorgen.

Hvad vil du rose dig selv for ???

Man skal huske sig selv.!

Jeg var god til at rose mig selv i forbindelse med mit job og mit studie, før jeg gik på barsel..
Nu har jeg en søn på 14 dage, og banker virkelig mig selv i hovedet over, at jeg INTET praktisk får lavet herhjemme de her dage..

Anmeld

19. marts 2013

emsaroto

Jeg roser mig selv ALT for meget!

Jeg roser mig selv for min madlavning, min blog, mit sang, mine venskaber, min familie .. i det hele taget roser jeg bare mig selv med næsten alt.

Anmeld

19. marts 2013

marie_jon

AalborgPigen skriver:

Jeg er meget dårlig til det. Men idag tænkte jeg at jeg fortjener da ros, for at have været så effektiv idag.

Jeg har idag bagt brød, vasket tøj, ryddet op i mine køkkenskuffer, lavet tonmousse til madpakken og lavet frikadeller til aftensmaden imorgen.

Det det med at rose og anerkende sig selv, er bestemt mit svage punkt Men jeg kan med sikkerhed sige, at jeg er en god og varm mor for mit barn

Anmeld

19. marts 2013

B&J

jeg roser aldrig mig selv men ved at jeg har gjordt en masse godt i løbet af dagen det tænker jeg på men ros jaa det er nok ikke så god til

Anmeld

19. marts 2013

MorDk

Er SÅ dårlig til at rose mig selv! Jeg har det SÅ svært med det for mange gange bebrejder jeg mig selv og køre helt i selvsving over det "mindste" SUK! Men hvis jeg nu skulle rose mig selv... så er det nok at jeg har lavet en overdådig lækker madpakke til min søn idag!

Anmeld

19. marts 2013

Faith

Nej det er jeg ikke god til.

Men hvis jeg skal droppe janteloven, vil jeg da mene jeg er en god mor for mine 3 børn, og en god kone for min mand

Anmeld

19. marts 2013

M (:

AalborgPigen skriver:

Jeg roste igår mig selv for, at min lille Hjalte havde tage så fint på i vægt over weekenden - det må betyde, at jeg har styr på det der amning..

Anmeld

19. marts 2013

bøllen

Nej det gør jeg ikke. Og er MEGET dårlig til at modtage ros 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.