Husker i at rose jer selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2013

merichs

AalborgPigen skriver:

Ja husker i at rose jer selv?

Jeg er meget dårlig til det. Men idag tænkte jeg at jeg fortjener da ros, for at have været så effektiv idag.

Jeg har idag bagt brød, vasket tøj, ryddet op i mine køkkenskuffer, lavet tonmousse til madpakken og lavet frikadeller til aftensmaden imorgen.

Hvad vil du rose dig selv for ???

Man skal huske sig selv.!

Jeg roser stort set altid mig selv i forbindelse med at jeg træner. Jeg får meget mere ud af træningen når jeg roser/"hepper på" mig selv undervejs 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2013

Tulle28

Jeg har lige lavet en omgang cirkeltræning i stuen - det gav jeg mig selv et skulderklap for! Er ikke så god til at huske det, men det burde man gøre.

Anmeld

23. marts 2013

Muffin_girl

Kloster skriver:

Ja jeg husker at rose mig selv og faktisk næsten hver dag.

Men det er ikke så meget for fysiske ting, jeg gør, men mere ting, jeg får planlagt og får struktureret tiden praktisk til det, så det hele lykkes for mig. Jeg prøver at få mig selv anerkendt, for den jeg er.

Mit unikke jeg. Alle mennesker er unikke og det er jeg også. Jge bygger mig selv op og prøver at udvikle mig til en stærkere og stærkere person, så jeg kan leve op til mine ambitioner og med tiden bliver rigtig god til netop mit fag og mine opgaver

Anmeld

23. marts 2013

Muffin_girl

Tulle28 skriver:

Jeg har lige lavet en omgang cirkeltræning i stuen - det gav jeg mig selv et skulderklap for! Er ikke så god til at huske det, men det burde man gøre.

Du er for sej! 

Anmeld

23. marts 2013

Muffin_girl

merichs skriver:

Jeg roser stort set altid mig selv i forbindelse med at jeg træner. Jeg får meget mere ud af træningen når jeg roser/"hepper på" mig selv undervejs 

Det tror jeg du har ret i ! Så man kan holde sig selv oppe, selvom det er hårdt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.