AalborgPigen skriver:
Ja husker i at rose jer selv?
Jeg er meget dårlig til det. Men idag tænkte jeg at jeg fortjener da ros, for at have været så effektiv idag.
Jeg har idag bagt brød, vasket tøj, ryddet op i mine køkkenskuffer, lavet tonmousse til madpakken og lavet frikadeller til aftensmaden imorgen.
Hvad vil du rose dig selv for ???
Man skal huske sig selv.! 
Ja det gør jeg ..
Det er meget vigtigt for mig , så jeg ikke får det dårligt psykisk igen ..
Idag vil jeg gerne rose mig selv for .. At ha lavet et stort og lækkert måltid mad , mens jeg har haft begge børn alene ..
Daniel har først fri kl 22 en dag om ugen , så jeg plejer at ringe til min far når vi skal lave mad .. Plejer som regel at ha 2 sure børn på det tidspunkt .. Men men , i dag så helt anderledes ud ..
Da vi kom hjem sov Noel stadig i barnevognen så jeg skyndte mig at sætte kartofler i ovnen , stege lækre bøffer og lave sovs og rodfrugter .. Først da vi skulle til at spise vågnede Noel , og Oscar hjalp i køkkenet så det gik faktisk over al forventning
.. Ja er meget stolt af mig selv ..
Udover det har jeg jo ryddet op og gjort rent i hele hytten , hvilket man ikke kan se mere ..
MEN , man kan se bunden af vasketøjskurven !! Rettere sagt , der er ikke mere vasketøj
HIHI .. 

Har haft en god dag i dag , hvor alting har været med mig , så det er jo dejligt 

Anmeld