Husker i at rose jer selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.947 visninger
54 svar
21 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. marts 2013

Muffin_girl

Ja husker i at rose jer selv?

Jeg er meget dårlig til det. Men idag tænkte jeg at jeg fortjener da ros, for at have været så effektiv idag.

Jeg har idag bagt brød, vasket tøj, ryddet op i mine køkkenskuffer, lavet tonmousse til madpakken og lavet frikadeller til aftensmaden imorgen.

Hvad vil du rose dig selv for ???

Man skal huske sig selv.!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

MyLove E

AalborgPigen skriver:

Jeg er meget dårlig til det. Men idag tænkte jeg at jeg fortjener da ros, for at have været så effektiv idag.

Jeg har idag bagt brød, vasket tøj, ryddet op i mine køkkenskuffer, lavet tonmousse til madpakken og lavet frikadeller til aftensmaden imorgen.

Grunde min depression er mine ros til mig selv ikke så meget ting jeg gør,(så langt er jeg ikke kommet i min behandling endnu) men mere måden jeg tænker og føler på..

Så jeg vil rose mig selv for ikke at bliv ked og sur og ikke tænke at jeg var et dårligt menneske da jeg bakkede lidt ind i en anden bil idag faktisk sad jeg fast mellem to biler..

Så vil jeg rose mig selv for at sige "nå pyt" da det ikke lykkedes mig at lave fondant

Anmeld

18. marts 2013

Monski

AalborgPigen skriver:

Jeg er så dårlig til det, og er også super dårlig til at tage imod
Men jeg kan rose mig selv for at jeg i går fik ordnet vores soveværelset + rydet op i vores papir hvor kan man gemme mange unødvendige papir!!
I dag har jeg vasket tøj og trænet og i morgen skal jeg gøre rent

Anmeld

18. marts 2013

Muffin_girl

Tauf skriver:

Grunde min depression er mine ros til mig selv ikke så meget ting jeg gør,(så langt er jeg ikke kommet i min behandling endnu) men mere måden jeg tænker og føler på..

Så jeg vil rose mig selv for ikke at bliv ked og sur og ikke tænke at jeg var et dårligt menneske da jeg bakkede lidt ind i en anden bil idag faktisk sad jeg fast mellem to biler..

Så vil jeg rose mig selv for at sige "nå pyt" da det ikke lykkedes mig at lave fondant

Anmeld

18. marts 2013

MyLove E

AalborgPigen skriver:

Tak

Anmeld

18. marts 2013

Muffin_girl

Monski skriver:

Jeg er så dårlig til det, og er også super dårlig til at tage imod
Men jeg kan rose mig selv for at jeg i går fik ordnet vores soveværelset + rydet op i vores papir hvor kan man gemme mange unødvendige papir!!
I dag har jeg vasket tøj og trænet og i morgen skal jeg gøre rent

jeg kender det alt for godt. Man gemmer så meget skrammel.. det er jo helt tosset. Det projekt vil tage mig 100år, med mine papirer altså.. men du fortjener ros

Anmeld

18. marts 2013

morethanperfect

AalborgPigen skriver:

Ja det gør jeg ..

Det er meget vigtigt for mig , så jeg ikke får det dårligt psykisk igen ..

Idag vil jeg gerne rose mig selv for .. At ha lavet et stort og lækkert måltid mad , mens jeg har haft begge børn alene .. 
Daniel har først fri kl 22 en dag om ugen , så jeg plejer at ringe til min far når vi skal lave mad .. Plejer som regel at ha 2 sure børn på det tidspunkt .. Men men , i dag så helt anderledes ud ..

Da vi kom hjem sov Noel stadig i barnevognen så jeg skyndte mig at sætte kartofler i ovnen , stege lækre bøffer og lave sovs og rodfrugter .. Først da vi skulle til at spise vågnede Noel , og Oscar hjalp i køkkenet så det gik faktisk over al forventning .. Ja er meget stolt af mig selv ..

Udover det har jeg jo ryddet op og gjort rent i hele hytten , hvilket man ikke kan se mere .. MEN , man kan se bunden af vasketøjskurven !! Rettere sagt , der er ikke mere vasketøj HIHI .. 

Har haft en god dag i dag , hvor alting har været med mig , så det er jo dejligt  

Anmeld

18. marts 2013

Muffin_girl

Ja det gør jeg ..

Det er meget vigtigt for mig , så jeg ikke får det dårligt psykisk igen ..

Idag vil jeg gerne rose mig selv for .. At ha lavet et stort og lækkert måltid mad , mens jeg har haft begge børn alene .. 
Daniel har først fri kl 22 en dag om ugen , så jeg plejer at ringe til min far når vi skal lave mad .. Plejer som regel at ha 2 sure børn på det tidspunkt .. Men men , i dag så helt anderledes ud ..

Da vi kom hjem sov Noel stadig i barnevognen så jeg skyndte mig at sætte kartofler i ovnen , stege lækre bøffer og lave sovs og rodfrugter .. Først da vi skulle til at spise vågnede Noel , og Oscar hjalp i køkkenet så det gik faktisk over al forventning .. Ja er meget stolt af mig selv ..

Udover det har jeg jo ryddet op og gjort rent i hele hytten , hvilket man ikke kan se mere .. MEN , man kan se bunden af vasketøjskurven !! Rettere sagt , der er ikke mere vasketøj HIHI .. 

Har haft en god dag i dag , hvor alting har været med mig , så det er jo dejligt  

Ej hvor det lyder det bare lækkert.. det fortjener du dælme også ros får !!! du har været go! Jeg elsker når man kan se bunden af kurven. Det er great!??

Anmeld

18. marts 2013

L&V

Jeg forklare dagligt Jack (min mand) at han har en meget dygtig og fantastisk kone der sådan laver smukke børn til ham ha ha ej gas eller det er det nu ikke for jeg siger det til ham Men direkte roser mig selv ved jeg ikke om jeg gør, men tror heller ikke set er et behov jehoeg har, jeg hviler i mig selv og ved hvad jeg kan og ikke kan.

Men hvis jeg en dag gør noget ekstra ordinært kan jeg da godt tænke at jeg er the shit

Anmeld

18. marts 2013

Mettefpigen

Roser aldrig mig selv.... Det er sku svært når man ikk har det godt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.