Hvad er jeres sidste køb til de små? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2013

Laulund87

AnnaKJ skriver:

Uhhh så godt de der gule smallstuff trøjer, der var også bodys i vores ønskebørn - de er nu meget søde

Fik du bestemt dig for nogle sko?

Ja det er så søde og så til 100 kr/stk

Nææ ikke endnu Vil nok helst have de gule, men må nok indse at de ikke er praktiske og nemt bliver grimme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

AnnaK89

Laulund87 skriver:

Ja det er så søde og så til 100 kr/stk

Nææ ikke endnu Vil nok helst have de gule, men må nok indse at de ikke er praktiske og nemt bliver grimme

Ja det er helt vildt!

De gule er virkelig søde, men ja, desværre nok hurtigt til at tage meget skidt på sig

Anmeld

18. marts 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Wimmie skriver:

Har lige været til Pomp de Lux homeparty, så det blev til 3 stk. tøj (måtte begrænse mig da jeg er på SU &nbsp

Jeg har selv været til Pomp De Luxe homeparty og sikke en masse flot pige tøj Fik selv købt nok ALT for meget men kunne sku ikke stoppe mig selv

Anmeld

18. marts 2013

Laulund87

AnnaKJ skriver:

Ja det er helt vildt!

De gule er virkelig søde, men ja, desværre nok hurtigt til at tage meget skidt på sig

Jeg spørger lige i forretningen, men tror ikke de vil sige hvis de er svære at holde pæne alligevel

Anmeld

18. marts 2013

Mom2

MorDk skriver:

ELSKER den!!

Elsker også Colibri serien, men det er en gammel serie så du kan finde den på tilbud på nettet, da den vist er ved at udgå...

Nå, men er godt nok nogle lækre sager Vi har ikke lige forkælet vores bette pige her på det sidste, udover masser af kys og kram Eller vi er lige flyttet, så hun har fået sig eget værelse med nye møbler, må da tælle lidt

Anmeld

18. marts 2013

Mom2

AnnaKJ skriver:

Ej hvor er den lækker!
Den havde de bare ikke nogen af de steder jeg var henne

Laver lige et indlæg mere, da jeg kan se jeg fik citeret Mordk...

Elsker også Colibri serien, men det er en gammel serie så du kan finde den på tilbud på nettet, da den vist er ved at udgå...

Anmeld

18. marts 2013

AnnaK89

Laulund87 skriver:

Jeg spørger lige i forretningen, men tror ikke de vil sige hvis de er svære at holde pæne alligevel

Det tror jeg heller ikke du skal regne med

Anmeld

18. marts 2013

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
AnnaKJ skriver:

Lækker seng

Er bilen i sådan en størrelse af ham selv kan sidde og køre på den?

Ja det er sådan en gå/skubbe en som også kan siddes på og køre rundt på

Anmeld

18. marts 2013

AnnaK89

Christina88 skriver:

Laver lige et indlæg mere, da jeg kan se jeg fik citeret Mordk...

Tak for tippet - det vidste jeg ikke

Og selvfølgelig tæller et nyt værelse da! Dejlig for jer og jeres datter

Anmeld

18. marts 2013

optimistmor

AnnaKJ skriver:

Snedige børn altså!

Det ser nu super hyggeligt ud - og helt sikkert noget han blev glad for?

det gjorde han også og er stadig. jeg har selv holdt mig til dyrene herfra til ham da de er meget stærke/holdbare og kan tåle nogle tæsk. hehe

hov! glemte lige at skrive at jeg slap såååå! billigt afsted med den, også kun derfor jeg ikke ville tage den fra ham gæt engang 100kr! og oven i dette så 25%rabat. så på kvitteringen kun 75dkkr!!! wuhuuu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.