Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AnnaKJ skriver: Ej hvor er den lækker! Den havde de bare ikke nogen af de steder jeg var henne
Ej hvor er den lækker! Den havde de bare ikke nogen af de steder jeg var henne
ELSKER den!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ønskebarn74 skriver: Tak søde.. Venter bare på mens.. Så er vi igang igen..
Tak søde.. Venter bare på mens.. Så er vi igang igen..
AnnaKJ skriver: Ej er det rigtigt?Gid man boede tæt derpå Noa noa er noget super skønt tøj
Ej er det rigtigt?Gid man boede tæt derpå Noa noa er noget super skønt tøj
Ja, det er så fint...normalt synes jeg det er for dyrt, men nu var der "lukke-tilbud" og så hjalp det lidt på det
AnnaKJ skriver: Tja - Carolina valgte, nærmest på en gang, lige at vokse ud af alt hendes tøj Så måtte på shopping idag! Det er nu altid hyggeligt Derudover har vi investeret i en cykelstol og en hjelm - og Carolina elsker allerede at blive cyklet med Hvad har I forkælet jeres guldklumper med for nylig?
Tja - Carolina valgte, nærmest på en gang, lige at vokse ud af alt hendes tøj Så måtte på shopping idag! Det er nu altid hyggeligt Derudover har vi investeret i en cykelstol og en hjelm - og Carolina elsker allerede at blive cyklet med Hvad har I forkælet jeres guldklumper med for nylig?
Jeg har sidst købt en puslepude og en lækker Joha-køredragt i uld (:
MetteS81 skriver: Ja, det er så fint...normalt synes jeg det er for dyrt, men nu var der "lukke-tilbud" og så hjalp det lidt på det
Og forresten, det er nogle rigtig fine ting du selv har fået købt!!
M (: skriver: Jeg har sidst købt en puslepude og en lækker Joha-køredragt i uld (:
MetteS81 skriver: Og forresten, det er nogle rigtig fine ting du selv har fået købt!!
Har lige været til Pomp de Lux homeparty, så det blev til 3 stk. tøj (måtte begrænse mig da jeg er på SU  
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128