Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dut-ugle skriver: Ja det er sådan en gå/skubbe en som også kan siddes på og køre rundt på
Ja det er sådan en gå/skubbe en som også kan siddes på og køre rundt på
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
optimistmor skriver: det gjorde han også og er stadig. jeg har selv holdt mig til dyrene herfra til ham da de er meget stærke/holdbare og kan tåle nogle tæsk. hehe hov! glemte lige at skrive at jeg slap såååå! billigt afsted med den, også kun derfor jeg ikke ville tage den fra ham gæt engang 100kr! og oven i dette så 25%rabat. så på kvitteringen kun 75dkkr!!! wuhuuu
det gjorde han også og er stadig. jeg har selv holdt mig til dyrene herfra til ham da de er meget stærke/holdbare og kan tåle nogle tæsk. hehe
hov! glemte lige at skrive at jeg slap såååå! billigt afsted med den, også kun derfor jeg ikke ville tage den fra ham gæt engang 100kr! og oven i dette så 25%rabat. så på kvitteringen kun 75dkkr!!! wuhuuu
Wauw seriøst? Sikke et lækkert kup! Ja, det kræves jo nok at det kan holde til noget - det ville være synd hvis det gik hurtigt i stykker
Ja ikke :-) ved ikke hvad den koster andre steder, som sagt tog jeg bare første fundne billede fra google (ikke under billeder men alm søgning) men den er jo ikke helt billig, det er resten af deres sager heller ikke. men er man de rigtige steder kan man være så heldig. ville ikke have råd til de hvis jeg skulle give fuld pris :-( men godt man må være heldig hihi..
MorDk skriver: Sikke en masse lækkert tøj ♥ Love it!! Har lige købt denne lækre Molo-dragt til Prinsessen:
Sikke en masse lækkert tøj ♥ Love it!!
Har lige købt denne lækre Molo-dragt til Prinsessen:
WoW, den er mega-fed
optimistmor skriver: Ja ikke :-) ved ikke hvad den koster andre steder, som sagt tog jeg bare første fundne billede fra google (ikke under billeder men alm søgning) men den er jo ikke helt billig, det er resten af deres sager heller ikke. men er man de rigtige steder kan man være så heldig.
Ja ikke :-) ved ikke hvad den koster andre steder, som sagt tog jeg bare første fundne billede fra google (ikke under billeder men alm søgning) men den er jo ikke helt billig, det er resten af deres sager heller ikke. men er man de rigtige steder kan man være så heldig.
AnnaKJ skriver: Tja - Carolina valgte, nærmest på en gang, lige at vokse ud af alt hendes tøj Så måtte på shopping idag! Det er nu altid hyggeligt Derudover har vi investeret i en cykelstol og en hjelm - og Carolina elsker allerede at blive cyklet med Hvad har I forkælet jeres guldklumper med for nylig?
Tja - Carolina valgte, nærmest på en gang, lige at vokse ud af alt hendes tøj Så måtte på shopping idag! Det er nu altid hyggeligt Derudover har vi investeret i en cykelstol og en hjelm - og Carolina elsker allerede at blive cyklet med Hvad har I forkælet jeres guldklumper med for nylig?
Jeg sendte faderen i Føtex en dag alene - det er farligt, for han er værre end mig til at shoppe
Det blev til 2 natdragter, et par sko og 3 par trusser. Derudover er mit sidste køb en skammel, det bedste køb i lang tid, for den bliver brugt godt når hun skal have vasket sine fingre ved håndvasken
Omsorgsgiver skriver: Jeg har selv været til Pomp De Luxe homeparty og sikke en masse flot pige tøj Fik selv købt nok ALT for meget men kunne sku ikke stoppe mig selv
Jeg har selv været til Pomp De Luxe homeparty og sikke en masse flot pige tøj Fik selv købt nok ALT for meget men kunne sku ikke stoppe mig selv
Jeg kunne også sagtens have brugt maaange flere penge. Det var helt vildt så meget sødt der var
AnnaKJ skriver: Tak for tippet - det vidste jeg ikke Og selvfølgelig tæller et nyt værelse da! Dejlig for jer og jeres datter
Tak for tippet - det vidste jeg ikke Og selvfølgelig tæller et nyt værelse da! Dejlig for jer og jeres datter
Mange størrelser er udsolgt, men hvis du er heldig finder du den rigtige
Ja, er dejligt at få alle hendes ting ud af stuen og ind til hende selv
Wimmie skriver: Jeg kunne også sagtens have brugt maaange flere penge. Det var helt vildt så meget sødt der var
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128