Hvad er jeres sidste køb til de små? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2013

M (:

AnnaKJ skriver:

Åhhh uld er bare lækkert!
Ham skønne Hjalte skal nok bare rigtig lækker i den

Ja, den er bare mega lækker - og aaaalt for stor til mit bette pus. Men blev rådet til at købe den rigeligt stor, så den holder foråret ud..

Og for at det ikke skal være løgn var det et mega godt tilbud. Jeg var gået ned i butikken for at købe en uldkøredragt, og havde fundet den i råhvid. Ekspedienten i kassen fortæller så, at hvis jeg kan "nøjes" med en blå, så var der 50% (og den kostede altså 500 kr!) på den udenfor butikken.. Så lille Hjalte har fået en blå køredragt, som da bare var SÅ meget federe end den råhvide - og endda til halv pris! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

AnnaK89

Dut-ugle skriver:

Det sidste vi har købt til vores datter var en fin Leander seng.
Køber en Skoda til vores søn i fødselsdagsgave nu her :-)

Lækker seng

Er bilen i sådan en størrelse af ham selv kan sidde og køre på den?

Anmeld

18. marts 2013

AnnaK89

Wimmie skriver:

Har lige været til Pomp de Lux homeparty, så det blev til 3 stk. tøj (måtte begrænse mig da jeg er på SU &nbsp

Ej hvor er jeg vild med den sommerdragt!

Nice med sådan et homeparty Er der egentlig noget at sparer ved sådan nogen?

Anmeld

18. marts 2013

Wimmie

AnnaKJ skriver:

Ej hvor er jeg vild med den sommerdragt!

Nice med sådan et homeparty Er der egentlig noget at sparer ved sådan nogen?

Ja, det er så fint 

Der er kun noget at spare for værtinden - for alle andre er det almindelige priser 

Anmeld

18. marts 2013

AnnaK89

M (: skriver:

Ja, den er bare mega lækker - og aaaalt for stor til mit bette pus. Men blev rådet til at købe den rigeligt stor, så den holder foråret ud..

Og for at det ikke skal være løgn var det et mega godt tilbud. Jeg var gået ned i butikken for at købe en uldkøredragt, og havde fundet den i råhvid. Ekspedienten i kassen fortæller så, at hvis jeg kan "nøjes" med en blå, så var der 50% (og den kostede altså 500 kr!) på den udenfor butikken.. Så lille Hjalte har fået en blå køredragt, som da bare var SÅ meget federe end den råhvide - og endda til halv pris! 

Uhh elsker når man kan få det hele meget billigere - det gør det lige lidt bedre

Jeg var også i min favourit-børnetøjsbutik i dag og de havde så kørt et tilbud på bodys fra småfolk, jeg havde så ikke opfattet at tilbudet kun var fredag og lørdag sidste uge, så jeg spurgte da om de stadig havde det tilbud. Det havde de ikke, men nu hvor jeg kom så tit (åbenbart ) så kunne jeg godt få det samme tilbud alligevel

Anmeld

18. marts 2013

AnnaK89

Wimmie skriver:

Ja, det er så fint 

Der er kun noget at spare for værtinden - for alle andre er det almindelige priser 

Okay - men kunne forestille mig at det var super hyggeligt alligevel

Anmeld

18. marts 2013

M (:

AnnaKJ skriver:

Uhh elsker når man kan få det hele meget billigere - det gør det lige lidt bedre

Jeg var også i min favourit-børnetøjsbutik i dag og de havde så kørt et tilbud på bodys fra småfolk, jeg havde så ikke opfattet at tilbudet kun var fredag og lørdag sidste uge, så jeg spurgte da om de stadig havde det tilbud. Det havde de ikke, men nu hvor jeg kom så tit (åbenbart ) så kunne jeg godt få det samme tilbud alligevel

Ej, hvor fedt og MEGA god service!  Det betaler sig at være stamkunde..

Anmeld

18. marts 2013

AnnaK89

M (: skriver:

Ej, hvor fedt og MEGA god service!  Det betaler sig at være stamkunde..

Det er virkelig en lækker service de har - der er jo en grund til at det er min yndlings butik

Anmeld

18. marts 2013

M (:

AnnaKJ skriver:

Det er virkelig en lækker service de har - der er jo en grund til at det er min yndlings butik

Og service-niveauet betyder bare mere end man lige tror! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.