Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Faith skriver: Denne http://www.houseofkids.dk/pi/Blå-Angelo-fleecedragt-fra-Hummel-3-mdr-62-cm_216653_3325.aspx
Denne
http://www.houseofkids.dk/pi/Blå-Angelo-fleecedragt-fra-Hummel-3-mdr-62-cm_216653_3325.aspx
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Køber alt for meget tøj til den lille...
Har lige været til Pomp deluxe... og fairtail.dk.... homeparties =)
HopinWishin skriver: Køber alt for meget tøj til den lille... Har lige været til Pomp deluxe... og fairtail.dk.... homeparties =)
Jeg har lige været i Ønskebørn til modeshow og der købte jeg en gul Smallstuff bluse, Smallstuff strømper og et par Hummel bukser med orange vinkler, total sommerfarverHar desværre intet billede..
Fede ting du har fået fat i der!
Laulund87 skriver: Jeg har lige været i Ønskebørn til modeshow og der købte jeg en gul Smallstuff bluse, Smallstuff strømper og et par Hummel bukser med orange vinkler, total sommerfarverHar desværre intet billede.. Fede ting du har fået fat i der!
Det sidste jeg købte til min dreng var en lade fra schleich. billedet er lige hentet fra første google side. den skulle gemmes til hans 3års fødselsdag, men knægten kom mig i forkøbet og da det hele var pakket ud over hele gulvet kunne jeg ikke nænne at tage det fra ham... så det blev til en samle-morgen den dag. hehe ;-)
twinny skriver: hoppedyr og hummel tøj.
hoppedyr og hummel tøj.
AnnaKJ skriver: Okay - men kunne forestille mig at det var super hyggeligt alligevel
Okay - men kunne forestille mig at det var super hyggeligt alligevel
Jep, og fedt at kunne se alt tøjet "live"
optimistmor skriver: Det sidste jeg købte til min dreng var en lade fra schleich. billedet er lige hentet fra første google side. den skulle gemmes til hans 3års fødselsdag, men knægten kom mig i forkøbet og da det hele var pakket ud over hele gulvet kunne jeg ikke nænne at tage det fra ham... så det blev til en samle-morgen den dag. hehe ;-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128