Hensyn til baby/børn og røg..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2009

Mette+Mathias

Hjemme hos os ryges der ikke indendørs, - det er der ikke blevet i 12 år nu, - og vi kommer ikke i hjem hvor der ryges, mens mine børn er der.

Heldigvis er det så nemt, for alle dem vi kender (som ryger) ryger udenfor helt af sig selv, - men hvis min mor har gæster som jeg ved ryger, - så går jeg igen, - mine børn skal IKKE indånde giftig røg, hvis jeg kan forhindre det, - ville heller aldrig tage dem med til en fest hvor der blev røget indendørs (men bliver der overhovedet det til fester mere? Ikke i vores omgangskreds i hvert fald).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2009

Bom

Vi er begge rygere herhjemme, og vi ryger sjældent indenfor, men hvis det pisser ned, så ryger vi inde...
Men når vi passer nogle af vores venner's børn eller hvis de er på besøg, så ryger vi ikke indenfor og hellere ikke flere dage inden de kommer... Når jeg får børn ønsker jeg hellere ikke at folk skal ryge når de er tilstede, derfor ryger jeg hellere ikke når andres børn er her i vores hjem..
Og den dag jeg står med en positiv test, så stopper jeg med at ryge...

Anmeld

23. juni 2009

CRS

Nu kan små børn jo sjældent sige fra selv, så det gør jeg for min datter...

Dvs uanset hvor jeg kommer hen med hende så ber jeg folk om ikke ryge hvis vi skal være der hvis folk ikke synes om det så det jo bare synd... der er ingen grun d til hun skal ryges til eller passiv rygning og alt det... hvis dem vi besøger ikke kan respektere det så kommer vi ikke på besøg...

Anmeld

23. juni 2009

Lærke90

Hjemme hos os må der ikke ryges, og når den lille kommer tager vi ikke steder hen hvor der bliver røget lige for næsen af dem..
Min kæreste kan ikke tåle røg, da hans syn forværres og ja jeg hader bare røg, så vi holder os så langt væk som muligt i forvejen..

Anmeld

23. juni 2009

Guldet

Dutte84 skriver:

Vi har et hold venner som ryger indenfor når de passer Julie.. Jeg ryger udenfor - uanset vejr...

Vil du godt have at de ryger indenfor når de passer din datter??

Anmeld

23. juni 2009

Janep

ved os blir der ikk røget indenfor. heller ikk selv om min datter ikk er hjemme.

min mor og hendes kæreste ryger. og de ryger rigtig meget. jeg syndes ikke jeg kan kræve af dem at de ryger udenfor når de er i deres eget hus. Så vi er så vidt muligt udenfor når vi er nede ved dem 

Men ellers kender vi faktisk ikk nogen

Anmeld

23. juni 2009

Mum33

Har heldigvis ikke det dilemma, da vi er en røgfri familie. Men ville aldrig tillade det i vores hjem. Kan godt besøge folk der ryger, men enten går de ud eller også forlader vi lokalet imens. Syntes det er SÅ uhensynsløst at ryge foran børn.

Anmeld

23. juni 2009

Diana...

Jeg ryger ikke men det gør manden og han ryger udenfor uanset vejr. og hjemme hos farmor og farfar, ryger de nede på kontoret når vi er der. Når de engang skal passe Lucas skal det være uden for, Lucas skal ikke være i røg før han selv kan vælge det...

Knus Diana Der HADER at Claus ryger men han stopper når han er klar. 

Anmeld

23. juni 2009

Heidi.

Vi udsætter ikke vores børn for røg.. Den store har astma, og tåler ikke røg, den lille har astmatisk bronchitis... Vi tager dem ikke med hjem til folk der ryger.. Og ej heller til fester og lign, hvor der bliver røget.. Kunne ikke drømme om at udsætte dem for det..

Anmeld

23. juni 2009

1977

Profilbillede for 1977
Det hedder udenfor uanset vind og vejr!!!! Og der gælder også gamleoldefar på 82.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.