lige hjemvendt fra veninden:o:o:O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2013

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Her har Isabella altså også været i trods alderen siden hun var 1,5 år

Men jeg havde også
Sindssygt mange forestillinger om hvodan mit barn skulle opdrages inden jeg fik hende, men nøj hvor man ikke aner hvad der venter en før man har prøvet det
Det er så let at sige at "sådan vil vi ikke gøre" eller "det kommer mit barn aldrig til" men for pokker hvor er det bare noget andet når man pludselig står med et lille stædigt asen foran sig

Det skal så lige siges at vi nok ikke har været jordens bedste til at sætte grænser for vores datter, og det kæmper vi så med nu

Så kan man være konsekvent og "hård" fra start, så er jeg da sikker på det bliver nemmere (lidt i hvert fald)

held og lykke med bebsen i maven....

hehe.. selvfølgelig kan man som forældre ikke være hård og kontant hele tiden. og vi har sikker en masse ideer om hvordan vi vil være som forældre. Og når man så står i det bliver det pludselig noget andet..

nu må vi se hvordan det bliver. nu skal baby lige komme ud først jo og tusind tak..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2013

Skouboe

Velkommen til trodsalderen

Og nej, det behøver ikke nødvendigvis betyde at forældrene har sagt ja tidligere.

Især min den yngste kan sagtens finde på at opføre sådan et cirkus, både herhjemme, hjemme hos andre og i supermarkeder mv. og hun har ALDRIG fået ja. Hun har bare et voldsomt temperament og en en sans for drama.

Dermed ikke sagt at din veninde ikke har givet efter, men det behøver ikke at være sådan.

Anmeld

12. marts 2013

Tulle28

He he der brast den første lyserøde bobbel Ja sådan er det OGSÅ at have et barn - nogen er så værre end andre. Jeg har en 3 årig med et heftigt temperament, og stod det til hende, så er det hende der bestemmer slagets gang herhjemme. Det er vi så ikke helt enige om men der er da dage, hvis jeg f.eks. har en veninde på besøg, hvor jeg ikke magter skrigeturen(e) og ja, så får hun sin vilje (selvfølgelig afhængig af, hvad det handler om). Måske har din veninde haft sådan en dag?

Anmeld

12. marts 2013

LR85

Alle børn er forskellige, men jeg tror man kan komme 95% a vejen ved 'korrekt' opdragelse. 

Med det mener jeg den opdragelse man hver især synes er god og giver sine børn den bedste vej i livet. 

Så i kan bruge din oplevelse til ar få nogen gode snakke om hvad JERES værdier er. 

Hos os kravler man ikke på væggene, slår hoved i gulvet eller skriger op. -så kan man gå på værelset og køle lidt ned. Evt sammen med en voksen alt efter situationen. 

Herhjemme taler man pænt, siger tak, tak for mad, be om og lign. 

Der bliver kun sagt nej én gang, og det bliver forstået, for sådan har det altid været. 

Vi har en på 3 og en på 9 måneder. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.