Martsbaby skriver:
Sandt! Jeg er også spændt på, hvordan det kommer til at foregå herhjemme, men det kommer også rigtig meget an på barnets personlighed tror jeg.. Er det en lille vildbasse man har, så kan man jo ligeså godt forberede sig på kamp til stregen
Men derimod hvis det er en lille stille mus, så tror jeg faktisk det er noget heeeeeelt andet opdragelsesmæssigt..
Og ja, så er der jo det der med at kende til, hvornår man ikke skal tage børnene med ud og handle eller andre ting, for jeg tror lidt det er dér de fleste fejler lidt og bare skælder og smælder på det stakkels barn som faktisk bare fortæller "JEG ER TRÆÆÆÆT MOR JEG VIL HJEEEEM". Min kæreste er af den overbevisning at børn ikke skal med ud og handle
Fordi han har set alle de skrigende unger der findes rundt omkring, men det handler meget om timing, opdragelse og humør tror jeg..
Ja trodsalderen kommer ingen udenom, uanset hvor meget et englebarn man har/har haft vil trodsalderen komme bragende lige pludselig! Men det ved man jo, og man kan måske endda være heldig at nå, at forberede sig mentalt på den periode..
Børn er gode til at snyde lidt, hva 
Daniel nåede at snyde os og dp i starten og så faldt hammeren
Vi har haft store problemer med sønnens søvn, hvor jeg troede han var ked, med sp fandt vi ud af han blev hys og fik sig kørt helt i det røde felt og med dårlig søvn, ja dårligt resultat. Vi kører nu streng natte indkøring og manden har til formålet taget fri, og stor fremgang

men det var også hvor han sad der til han faldt i søvn, selvom moren sagde han ikke skulle

han er blevet klogere og har undskyldt han fik ødelagt den indkøring jeg havde fået i stand tidligere, om natten vågnede han og var helt hys i flere timer især hvis man gik. Nu sover han faktisk rimeligt om natten og er nede på hysteri under en time i forbindelse med putning. Skal nok siges vi fra start har haft søvn problemer da han er præmature og bla reagerer kraftigt i nattesøvnen når vi afviger fra normal hverdag. Men musik og kamp til stregen, for at bevise hvem der bestemmer, har hjulpet, nu skal vi bare nå at fange lillesøster i opløbet samtidig med, hvilket også er svært
Åh de kære unger