Jeg er lige anonym da jeg ikke ville kunne googles på dette.
Inden jeg fortæller, vil jeg lige slå fast at jeg absolut intet har imod min veninde og hendes familie. Jeg holder meget af dem og vi har været tætte i mange år
Men jeg er squ blevet lidt skræmt

.
Som kommende mor (første gangs fødende) at komme på besøg gang på gang og se sådan en opførelse fra barnet. Jeg er godt klar over at det muligvis er forældrenes fejl og opdragelse, men når man ikke selv har børn, men snart skal være mor kan man godt blive nervøs for fremtiden.
Det virker som om at deres barn styre hele hytten. Det virker som om barnet får sin vilje med alt og bruger metoden at hvis man skriger og skaber sig så får man sin vilje. Og det virker jo. Hvis der noget barnet ville og får et nej så bryder det falske helvede ud. Barnet skriger, skaber sig, udreagere, hyler, slår hovedet i gulvet eller væggen. Dette kommer vel af at barnet har fået hvad det ville og at et nej hurtigt kan blive til et ja?

eller hvad..
barnet er 3. nu sidder jeg her og tænker. er det virkelig normalt? jeg har aldrig set småbørnene i min familie opfører sig sådan.
hvad kan vi som kommende forældre gøre for ikke at ende ud i dette?
Der er mange andre områder hos dem som ikke bliver en realitet her hjemme. hvilket vi er meget enige om. bl.a. det med konstant søde sager samt sodavand i hverdagene. Som får mig er et no go i sådan en lille alder..
Jeg håber ikke der nogle der opfatter dette som negativt eller at jeg ser ned på alle hvis børn skriger. men med flakkende hormoner og nervøsitet over kommende fødsel og fremtiden

. så har jeg bare sådan brug for at høre nogle gode råd.
Anmeld