Man tror sku, man har taget den forkerte test...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2013

Muhmi

STORT tillykke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
Miss Kat skriver:

Haha stakkels mand. Ud fra din reaktion, ville han ikke ane, om han skulle være lykkelig eller skamme sig. 

Præcis - men vi har en speciel humor  

Anmeld

11. marts 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
Miss Kat skriver:

Haha stakkels mand. Ud fra din reaktion, ville han ikke ane, om han skulle være lykkelig eller skamme sig. 

Anmeld

11. marts 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

STORT tillykke 

Tusind tak

Anmeld

11. marts 2013

Anonym trådstarter

Problembarnet skriver:

Nu er det vores første, så jeg tror jeg ville have skræmt livet af ham
Men kunne godt overveje det til en anden god gang

Anmeld

11. marts 2013

Lilje82

Anonym skriver:

Det blev til en kage, hvor jeg havde skrevet "FAR" henover, for kæresten kom hjem som jeg var ved at pynte den, så fik pludselig travlt! Desuden viste jeg ham selvfølgelig den ene g-test Men han blev meget glad - og pludselig også meget eftertænksom og havde mange spørgsmål som:

"Far? Jamen?"

"Skal der være to streger på?"

"Jamen, så skal vi da have ryddet op, for sådan en skal da have et værelse!"

"Jeg kan altså slet ikke lade være at tænke på, hvad det bliver!"

"Jamen, så skal jeg jo have afsluttet mit hobbyprojekt, for det får jeg da slet ikke tid til senere!"

"Bliver altså nødt til at sige det til min kammerat!"

"Hvordan finder man så ud af, hvor langt man er henne?"

"Hvorfor ser de to streger ikke ens ud?"

"Så skal der nusses en masse på maven de næste 8 måneder!"

Har godt nok sjældent set ham så rundt på gulvet Men hvor er det hyggeligt, at han blev lige så glad og forvirret som mig. Tror lige vi begge to skal have et par dage til at lade det synke ind!

He he hvor er han sød 

Min bedre halvdel blev også helt rundtosset, da jeg fortalte ham at jeg var gravid, havde pakket en par sutter ind, og vi var nær endt på skadestuen, fordi han hoppede og ville slå kolbøtter, der var meget lavt til loftet, hvor vi boede 

Anmeld

11. marts 2013

Anonym trådstarter

Lilje82 skriver:

He he hvor er han sød 

Min bedre halvdel blev også helt rundtosset, da jeg fortalte ham at jeg var gravid, havde pakket en par sutter ind, og vi var nær endt på skadestuen, fordi han hoppede og ville slå kolbøtter, der var meget lavt til loftet, hvor vi boede 

Hihi, det lyder godt nok også sødt

Anmeld

11. marts 2013

Babydrøm

Anonym skriver:

Ih ja, det bliver super hyggeligt
Jeg tror nu, at jeg lige venter et øjeblik endnu, så jeg er lidt mere sikker på, at den bliver derinde - eller, det er i hvert fald planen, så nu må vi jo se hvor længe jeg kan styre mig
Kæresten fik det i øvrigt fortalt til kammeraten, og det viser sig at kammeraten også skal være far (ca en måned før os), så det er jo bare totalt hyggeligt, at kæresten får en anden "førstegangsfar" at følges med

Lyder da som en god plan, er spændt på om du kan holde den hihi 

Ej hvor skønt de så kan følges ad i den nye far rolle Har du nogle veninder der er gravide?  

Anmeld

12. marts 2013

Anonym trådstarter

AnnL skriver:

Lyder da som en god plan, er spændt på om du kan holde den hihi 

Ej hvor skønt de så kan følges ad i den nye far rolle Har du nogle veninder der er gravide?  

Hihi, det kribler allerede, så medmindre jeg bliver en af dem, der får kvalme, så går jeg to hårde måneder i møde mht. købelyst

Ja, det er skønt at drengene kan følges. Jeg har selv en veninde, der skal føde til juli, så der er ca 4 måneder mellem os, så vi kan godt nå at følges lidt og barsle sammen

Anmeld

12. marts 2013

Babydrøm

Anonym skriver:

Hihi, det kribler allerede, så medmindre jeg bliver en af dem, der får kvalme, så går jeg to hårde måneder i møde mht. købelyst

Ja, det er skønt at drengene kan følges. Jeg har selv en veninde, der skal føde til juli, så der er ca 4 måneder mellem os, så vi kan godt nå at følges lidt og barsle sammen

Ja det gør du vist  Du vil ik købe noget nu?

Ej hvor skønt I begge kan følges med en ven/veninde  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.